fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית ביאליק נערכת לקליטת אלפי תושבים חדשים

מרכז שירות לתושב בקרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה
מרכז שירות לתושב בקרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה

עיריית קרית ביאליק נערכת לקליטתם של אלפי תושבים חדשים העתידים לאכלס את שכונת נאות אפק כבר במהלך שנת 2019. בכדי לקלוט את תושבי העיר החדשים, הקימה העירייה מבעוד מועד מרכז שירות לתושב בו תושבי העיר מקבלים את כל המידע והשרותים תחת קורת גג אחת. המרכז הוקם במטרה להפוך את השירותים העירוניים לנגישים ואיכותיים יותר, באמצעות מתן פתרון כולל לקשת רחבה של נושאים.

מרכז השירות החדש מספק לתושבים החדשים פתרון כולל, כאשר נציג הפוגש את המשפחה דואג לפתרונות בתחום תשלומי ארנונה, מים, רישום למוסדות החינוך, תשלום היטלים ואגרות, קבלת הנחות ובירורים שונים הקשורים לעירייה. המרכז נותן מידע על השירותים הניתנים בקרית ביאליק בתחום תרבות הפנאי והספורט ומידע בנוגע לתכניות בינוי על מנת למנוע מהתושב התרוצצות מיותרת בין משרדים. לשם כך, הכשירה העירייה עובדים ייעודיים שברשותם המידע הרלוונטי בתחומים האלו.

המרכז החדש מנגיש את השירותים ונותן תחושת שייכות לתושבים החדשים כבר בשלבי קליטתם הראשונים. הוא ממוקם ברחוב חוגלה במקום זמין ונוח, בסמוך לכניסה לקריית ביאליק מכביש 79, על התפר בין השכונות הוותיקות והחדשות.

השבוע, מקיים מרכז שירות לתושב רישום לגנים ולבתי הספר המיועד לתושבים החדשים וזוכה לתגובות נלהבות על יעילות וטיב השירות. התושבים החדשים בעיר החדשים מציינים כי זו קבלת פנים חמה המאששת כי בחרו נכון. ראש העירייה, אלי דוקורסקי: " לתושבים החדשים שיגיעו בהמוניהם בשנה הקרובה אין עדיין זיקה לעיר קרית ביאליק. אנו מבקשים ליצור תחושה של משפחתיות ושייכות על מנת שעוד טרם כניסתם לבתיהם החדשים ירגישו חלק מהקהילה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות