fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית ביאליק ביוזמה ייחודית: בחירת מתלונן מצטיין

תעודות למתלוננים הסדרתיים. צילום: דוברות העירייה
תעודות למתלוננים הסדרתיים. צילום: דוברות העירייה

על פי רוב, מתלוננים סדרתיים במוקדי העיריות הם מטרד לכל מערכת בירוקרטית, אך בקרית ביאליק החליטו דווקא כי לאותם מתלוננים סדרתיים מגיעה הוקרה שכן הפניות שלהם מובילות לשיפור, ייעול וצמיחה.

ברוח זו החליטה עיריית קרית ביאליק להעניק תעודות הוקרה לשלושה מתלוננים מצטיינים שפנו בשנת 2018 מספר רב של פעמים למוקד העירוני ולא בפניות קנטרניות, אלא בהצעות ייעול, הפניות למפגעים ותקלות שונות. ראש העירייה, אלי דוקורסקי, שהעניק תעודות הוקרה לתושבי העיר המתלוננים המצטיינים: אלי דוידוב שפנה למוקד העירוני 364 פעמים, יובל בנימין עם 97 פניות ורוני סרולוביץ עם 136 פניות למוקד העירוני, הודה להם על אזרחות טובה, אכפתיות, מעורבות ותרומה לשיפור חזות העיר.

דוקורסקי מסר:"פרדוקס השירות נובע מכך שמספר התלונות עולה ככל שרמת השירות עולה. תושבי העיר מקבלים מענה מהיר וזמין ומבינים שיש מי שמקשיב ומטפל בפניותיהם, לכן מרבים לפנות למוקד העירוני. אני מודה לתושבים האכפתיים שמקדישים מזמנם למען שיפור פני העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות