fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית אתא העניקה 187 מלגות לימודים

חלוקת מלגות לסטודנטים בקרית אתא. צילום: דוברות העירייה
חלוקת מלגות לסטודנטים בקרית אתא. צילום: דוברות העירייה

בטקס שנערך בשבוע שעבר באודיטוריום הספרייה העירונית, העניקה עיריית קרית אתא מלגות לימודים בסך כולל  של כ- 130,000 ₪  ללימודים אקדמיים ל- 187 סטודנטים תושבי העיר.

הטקס כלל את חלוקת המלגות , הופעה של להקת הייצוג "קולות" והרצאה של  חנוך בודין ספורטאי קטוע יד בנושא העצמה, התמודדות עם קשיים והפיכת החסרון ליתרון.

טקס חלוקת המלגות הוא נדבך נוסף בפעילות הענפה של עיריית קרית אתא בנושא החינוך במטרה לסייע לסטודנטים, תושבי העיר בלימודיהם לתארים גבוהים. גם השנה, תחלק עיריית קרית אתא  בשיתוף מפעל הפיס ופרח טכניון מלגות לימודים ע"ס 10,000 שקלים לכל סטודנט לצד התנדבות למען הקהילה בהיקף של כמאה שעות ומעלה. מטרתם של תכניות המלגות אינה רק צמצום פערים בחברה, אלא גם הענקת כלים ממשיים לקידומם של צעירי העיר בכדי לסייע להם להשתלב בחיים האזרחים ולממש את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם.

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ, מסר:" לצד ההישגים החינוכיים המרשימים, אנו עדים לעלייה מתמדת במספר תושבי העיר אשר ממשיכים בלימודים במוסדות להשכלה גבוהה. עידוד ההשכלה הוא חלק מתפיסת עולם לפיה החינוך הוא כלי מרכזי לתהליך שינוי חברתי אשר משפיע על איכות החיים. כאשר אנו מודדים את השינוי המהותי שחל בקרית אתא בשנים האחרונות, ניתן לייחס לתחום החינוך וההשכלה הגבוהה מקום מרכזי בתהליך זה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות