fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סקר: מי הגבר המטופח ביותר בישראל?

חברת לוריאל השיקה סדרת טיפוח לפנים לגברים וערכה סקר מקיף. התוצאות מעניינות
צילומים: יח"צ

לרגל השקת מותג הטיפוח הגברי L'ORÉAL MEN EXPERT ערכה חברת לוריאל סקר מקיף בארץ, במסגרתו בדקה מי נתפס כגבר המטופח ביותר בישראל? הסקר נערך על ידי מכון פאנלס באוגוסט האחרון. במחקר השתתפו 515 גברים בגילאי 20 פלוס, המהווים מדגם מייצג של אוכלוסייה זו בישראל (63.7 אחוז מבעלי הדעה הם גברים שהביעו את דעתם בנוגע לשאלה).

10 הגברים המטופחים ביותר, שנבחרו, לפי הסדר, הם: אסי עזר, מייקל לואיס, יהודה לוי, גיא זוארץ, אביב אלוש, עמוס תמם, עברי לידר, עומר אדם, עידו רוזנבלום ואושרי כהן.

במקום הראשון כגבר המטופח ביותר בישראל נבחר אסי עזר עם 18.6 אחוז. אחריו נבחרו מייקל לואיס ויהודה לוי עם כ-14 אחוז כל אחד.

בקרב כל ציבור הנשאלים, הגיע גיא זוארץ למקום השלישי עם 13.4 אחוז, אך מעניין לציין שבצפון הארץ דורג זוארץ הוא דווקא במקום הראשון כגבר המטופח ביותר, עם 24 אחוז, בדומה לאסי עזר. בתל אביב, זכה לדירוג הגבוה ביותר מייקל לואיס עם 20.5 אחוז.

הציבור הדתי חושב כי גיא זוארץ הוא הגבר המטופח ביותר עם 24 אחוז, אחריו יהודה לוי עם 16.3 אחוז ואת המקום השלישי חולקים אסי עזר ועומר אדם עם 14.3 אחוז, בעוד שבשקלול הכללי, עומר אדם הגיע רק למקום השמיני עם 5.8 אחוז.

בקרב הציבור החרדי שהשתתף בסקר, זכה ברוב מוחץ אסי עזר שקיבל 35 אחוז בקרב קהל זה, אחריו יהודה לוי וגיא זוארץ שקיבלו מהקהל החרדי 15 אחוז כל אחד. עומר אדם קיבל בקרב הציבור החרדי רק 5 אחוז.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות