fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תצוגת נפל

מכבי חיפה הגיעה רע מאוד לפלייאוף וסיימה למעשה את העונה. אחרי התיקו המאופס מול בית"ר באחד המשחקים הגרועים שלה העונה, צריך לקרות משהו יוצא דופן, כדי שהיא תסיים במקום שונה מהמקום השני
היה מאוד לא מדויק. חזיזה | צילום: אדריאן הרבשטיין
היה מאוד לא מדויק. חזיזה | צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הגיעה רע מאוד לפלייאוף הזה. שחקנים בעמדות רלוונטיות לא הגיעו בינואר, שחקנים חזרו מפגרת הקורונה הכפויה בכושר רע מאוד, ומרקו בלבול לא ממש מצליח למצוא את הפתרון שיחזיר את מכבי לשחק את הכדורגל השמח שאפיין אותה במהלך העונה הרגילה.

בשבת, פגשה מכבי את בית"ר ירושלים ואת רוני לוי, שגם לו יש בעיות דומות לבעיות של בלבול וגם ממנו לא ממש מרוצים בבירה.

בלבול עלה פחות או יותר בהרכב החזק ביותר האפשרי שלו, כשרק מקסים פלקושצ'נקו מחליף את יובל אשכנזי הפצוע. לעומתו, רוני לוי עלה מראש כדי להסתגר ולחפש תיקו ואולי לעקוץ מהדקה ה-70. אבל גם הרכב חזק של מכבי חיפה לא ממש מבטיח, כשכל החלק הקדמי בכושר חלש מאוד.

המאמן המוצלח ביותר במכבי בעשור האחרון. בלבול | צילום: אדריאן הרבשטיין
המאמן המוצלח ביותר במכבי בעשור האחרון. בלבול | צילום: אדריאן הרבשטיין

 

רוקאביצה ושרי עוד לא ממש הגיעו לפלייאוף, וילדסחוט חזר רע מאוד, ודווקא במקרה שלו זה פחות מפתיע, כי גם לקח לו לא מעט זמן להיכנס לקצב בפתיחת העונה. נטע לביא עשה את שלו בחילוצי כדור, אבל אי אפשר לצפות ממנו לעשות הכל גם בחלק הקדמי, וחזיזה היה מאוד לא מדויק. גם החילופים שבלבול עשה לא השפיעו, ולמעשה אף שחקן של מכבי לא ממש התעלה לרמה גבוהה.

מכבי, באחד המשחקים הגרועים שלה העונה, לא הצליחה להגיע לאף מצב, וכשגם בית"ר לא ממש הגיעה כדי לשחק כדורגל, ראינו 0:0 מוצדק, שהנחמה היחידה בו הייתה שהוא שוחק ללא קהל, וכך 25 אלף צופים לא היו צריכים לחזור הביתה אחרי תצוגת הנפל הזו.

בכר? בלבול? בלי שחקנים זה לא יילך

באמצעי התקשורת השונים התחילו לצוץ דיווחים שמכבי מתכוונת לפנות לברק בכר, שמצידו ישמח מאוד להגיע. מצד אחד, אפשר להבין את מכבי. ברק בכר הצליח מאוד בקרית שמונה, וכשהגיע להפועל באר שבע לקח את הקבוצה הנהדרת שבנה שם אלישע לוי צעד קדימה לשלוש אליפויות ברציפות.

במכבי יקוו מן הסתם לשחזר את מה שקרה בבירת הנגב, כשמרקו בלבול לקח את מכבי במצב קשה, ייצב אותה והביא אותה למקום השני עם בסיס מצוין להתקדם, אבל בלי שלושה–ארבעה שחקני חיזוק, אפשר להביא למכבי גם את קלופ או את פפ גווארדיולה וזה פשוט לא יילך.

אי אפשר להתחרות במכבי תל אביב עם הסגל הנוכחי ועם חיזוק של כמה שחקנים חופשיים ב-100 אלף דולר מהליגה השנייה. מכבי חייבת לפתוח את הכיס ולהביא חיזוק, בדיוק כמו שבכר קיבל את וואקאמה האדיר בבאר שבע.

לפי מה שמשדרים במכבי, בכלל לא בטוח שיעקב שחר יהיה מוכן להשקיע ולעשות את הצעדים הנדרשים, כדי שמכבי תרוץ לאליפות לא רק עד המחזור ה-26, אלא עד סיום הליגה.

וילדסחוט חזר רע מאוד לפלייאוף | צילום: אדריאן הרבשטיין
וילדסחוט חזר רע מאוד לפלייאוף | צילום: אדריאן הרבשטיין

ואם זה באמת המצב, בשביל מה להביא מאמן חדש? שלא לדבר בכלל על העובדה שבלבול היה המאמן המוצלח ביותר במכבי בעשור האחרון, ולטעמי מגיעה לו עוד עונה כדי לקצור בעצמו את הפירות.

כך או כך, מכבי חיפה הגיעה רע מאוד לפלייאוף ואף מאמן במכבי לא יוכל להתחרות ללא עוד כמה שחקנים שיוכלו לשחק בהרכב. למכבי יש הרכב מצוין שהתחבר העונה מעל כל הציפיות האפשריות, אבל אי אפשר לצפות ממנו להחזיק 36 משחקים ברצף. בכל פעם שיותר משחקן אחד נעדר מההרכב, יש נפילה גדולה ביכולת, ואת זה יהיה חייב המאמן הבא של מכבי – מי שלא יהיה – לדאוג לתקן עוד לפני תחילת העונה הבאה.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות