fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר ההגנה החדש: הבלם בוגדן פלאניץ' חתם במכבי חיפה

הבלם הסרבי בוגדן פלאניץ' חתם במכבי חיפה לשלוש שנים לאחר משא ומתן ארוך ועמוס קשיים. הוא יחליף את טרנט סיינסבורי, שהגיע לחיפה בקיץ שעבר ושוחרר לפני מספר שבועות לקורטרייק מליגת העל הבלגית
בוגדן פלאניץ' במדי הירוקים | צילום: מכבי חיפה רשמי

בוגדן פלאניץ' חתם במכבי חיפה בתום משא ומתן ארוך ועמוס קשיים. הירוקים הודיעו רשמית על צירופו של הבלם הסרבי, בן ה-28, שקבוצתו הקודמת, סטיאווה בוקרשט, התעקשה שהיא מחזיקה בחוזה לעונה נוספת עימו, אך בסופו של דבר המחלוקות המשפטיות לובנו, ופלאניץ' עבר סופית לעיר הכרמל כרמל.

פלאניץ' נחת בישראל ביום שישי לפנות בוקר ועבר בדיקות רפואיות. לאחר מכן ערך סיור בסמי עופר והיום, ראשון, נפגש עם נשיא המועדון, יעקב שחר, והמנכ"ל, אסף בן דב, ובמהלך היום חתם באופן רשמי על חוזה לשלוש שנים. שכרו יעמוד על 400 אלף אירו לעונה.

בוגדן פלאניץ', שקיבל את הספרה 5, הגיע הבוקר לכפר גלים, שם עבר בדיקות רפואיות ושוחח עם המאמן ברק בכר, שהבהיר לו כי הוא התרשם מיכולותיו. בסביבתו של פלאניץ’ ציינו\ כי לדבריו של בכר היו חלק משמעותי בהחלטתו להגיע למכבי חיפה.

חדשות ספורט נוספות

פלאניץ', המתנשא לגובה של 1.91 מ', מגיע לישראל לאחר שלוש עונות בסטיאווה בוקרשט הרומנית, במהלכן רשם 92 הופעות בכל המסגרות וזכה עימה בגביע הרומני. בעונת 17/18 רשם שש הופעות בקמפיין של סטיאווה בליגה האירופית, שכלל את שלב בתים והעפלה משלב הבתים למשחקי נוק אאוט מול לאציו האיטלקית.

פלאניץ' גדל בסרביה והחל את קריירת הבוגרים שלו בסלובודה. הוא שיחק במהלך הקריירה ב-OFK בלגרד, הכוכב האדום בלגרד, נובי סאד וכאמור בסטיאווה.

פלאניץ’ יחליף למעשה את בלם נבחרת אוסטרליה, טרנט סיינסבורי, שהגיע לחיפה בקיץ שעבר ושוחרר לפני מספר שבועות לקורטרייק מליגת העל הבלגית.

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות