fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלושה ימים של שכרון חושים

עומר סימון צילום: איסר רביץ
עומר סימון צילום: איסר רביץ

עשתה מכבי מוצקין צעד ענק לפלייאוף העליון אחרי שגברה בשישי שעבר במשחק חוץ על הפועל רמת גן 25:23, וביום שני בהיכל גושן על מ.כ. באר שבע 23:32. השוער עומר סימון הצטיין בשני המשחקים

קבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין הפכה העונה לקבוצה יעילה. היא מנצחת, בדרך כלל, את המשחקים שהיא חייבת לנצח מול קבוצות התחתית שמדורגות מאחריה, ומפסידה, בדרך כלל, נגד הקבוצות שמדורגות מעליה.

במשחק הראשון של פתיחת הסיבוב השני מוצקין פגשה בבית את מכבי ראשון לציון, הקבוצה הכי טובה בליגה העונה, שלא נוצחה כלל. הסתיים כצפוי בהפסד, אבל גם בהפסד הזה אפשר היה לראות שמוצקין מוכנה לשני המשחקים הבאים, מול שתי יריבות שהייתה חייבת לנצח: הפועל רמת גן בחוץ ומ.כ. באר שבע בבית.

משחק החוץ, שנערך בשישי שעבר מול סוגרת הטבלה מרמת גן, הסתיים בניצחון 25:23. התוצאה הסופית משקרת, שכן מוצקין הובילה רוב המשחק בהפרש של 6-7 שערים ורק לקראת הסיום רמת גן צמצמה. כל שחקני מוצקין שיחקו היטב ועשו עבודת הגנה מצוינת, מעל כולם בלט השוער עומר סימון. כבשו למוצקין: סרגיי נוסקוב וטיאומיר דודר 6 כ"א, סלבישה לקמנוביץ 5, קסם עמיאל 3, ברק עמר ואלכס בושיץ 2 כ"א ואריה אוחיון 1.

 

הצגת שוערות. עומר סימון  צילום: איסר רביץ
הצגת שוערות. עומר סימון צילום: איסר רביץ
עומר סימון  צילום: איסר רביץ
עומר סימון צילום: איסר רביץז

שלושה ימים אחרי הניצחון ברמת גן חזרה מוצקין להיכל גושן כדי לארח את מ.כ. באר שבע. נכון שבסיבוב הראשון מוצקין ניצחה בבאר שבע, אבל מאז ב"ש התחזקה מאוד ואף חלפה על פני מוצקין בטבלה. אחרי הניצחון על רמת גן מוצקין עלתה למקום ה-8 עם 11 נק', כשהיא מדלגת על ב"ש. לפיכך היה ברור שניצחון נוסף על ב"ש יעמיד את מוצקין בעמדת זינוק טובה לפלייאוף העליון.

מוצקין פתחה רע, אבל אחרי פיגור 2:0 בפתיחה הקבוצה נכנסה למשחק ועד הדקה העשירית כבר היה ברור מי תנצח. בתום המחצית הראשונה מוצקין הובילה 8:13 ובמחצית השנייה הפער עלה לדו ספרתי. לקראת הסיום מאמן הקבוצה ניר חלימה הכניס את הצעירים ובסיום מוצקין ניצחה 23:32 וחגגה בחדר ההלבשה. גם מול באר שבע סימון הצטיין עם עצירות מצוינות, שהפכו למתפרצות, שהניבו שערים קלים. חשוב להדגיש שכל השחקנים עשו עבודה טובה. פרט לסימון הצטיין טיאומיר דודר, גם קסם עמיאל, ברק עמר, סלבישה לקמנוביץ והשוער המחליף אלון כהן בלטו.

יום שישי (16:00) תשחק מוצקין בעיר היין מול הפועל ראשון לציון.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות