fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוב מסתבך: ירדן שועה הפר בידוד ועבר בדיקת קורונה

למרות ההוראות הברורות שניתנו לשחקנים על חובת בידוד בין האימונים והמשחקים, תועד החלוץ מפר בידוד ומבלה במסיבת בריכה שנערכה בקיסריה לפני מספר ימים
הפר בידוד. ירדן שועה | צילום: אדריאן הרבשטיין
הפר בידוד. ירדן שועה | צילום: אדריאן הרבשטיין

שחקנה של מכבי חיפה ירדן שועה ממשיך למצוא את עצמו בכותרות, ולאו דווקא בשל יכולתו המקצועית.

למרות ההוראות הברורות שניתנו לשחקנים על חובת בידוד בין האימונים והמשחקים, תועד החלוץ מפר בידוד ומבלה במסיבת בריכה שנערכה בקיסריה לפני מספר ימים. חשוב לציין כי לאחר מכן עבר שועה בדיקת קורונה, שיצאה שלילית.

ביום שבו שועה המתין לקבלת תוצאות הבדיקה, הוא התאמן בנפרד מחבריו לקבוצה, ורק לאחר שהתקבלה התוצאה השלילית, הוא שב להתאמן ביחד עם יתר השחקנים.

יהיה מעניין לראות איך במכבי חיפה יחליטו להגיב למקרה, שכן רק ביום ראשון האחרון, עלה שועה לדרבי מול הפועל חיפה בהרכב הפותח של הקבוצה והוא צפוי להמשיך בהרכב הפותח גם במשחקה של מכבי חיפה מול בית"ר ירושלים במוצאי שבת (21:00).

מרקו בלבול, שכבר עבר עם שועה מספר תקריות משמעת במהלך העונה, יצטרך להחליט איך להגיב להפרת הבידוד.

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "מהרגע שבו נודע לנו על המקרה, נעשה בירור עם ירדן שועה. השחקן הודה מיד כי טעה. במועדון הוחלט לשלוח אותו מיד לבדיקת קורונה. ירדן נמצא שלילי והושב לאימונים. בירור משמעתי ייערך בתוך המועדון. ירדן כמובן התנצל והבהיר כי לא ישוב על כך".

בלבול: "נעשה הכל כדי לנצח"

מכבי חיפה תארח בשבת הקרובה את בית"ר ירושלים למשחק הרביעי בפלייאוף העליון.

מאמן הקבוצה, מרקו בלבול: "בסך הכל יש לנו בסיס חומר טוב של שחקנים צעירים שקיבל את הבמה, ובצדק. כולם זוכרים באיזה מצב הקבוצה הייתה כשהגעתי לפה.

"הקבוצה השנה משחקת כדורגל שהוא כדורגל אמיתי שמתאים למכבי חיפה. בדנ"א של מכבי חיפה. התקפה, שערים, הקהל חזר למלא את סמי עופר.

"לפני הקורונה היינו במומנטום מטורף של ארבע וחמש אפס, והכל התחבר לנו. חזרנו לא טוב מהפגרה, הדברים נעצרו ואנחנו משחקים פחות טוב. נכון שחסרים לנו שחקנים, אבל אני לא משתמש בזה כתירוץ, אבל זה משפיע מאוד.

"מצד שני, זו גם הזדמנות נפלאה לתת הזדמנות לשחקנים צעירים לצבור דקות ולהוכיח שהמקום שלהם במכבי חיפה בשנים הבאות.

"אני צופה למכבי חיפה עתיד טוב. בית"ר ירושלים קבוצת פלייאוף אמיתית, חזקה מאוד. אנחנו נפגוש קבוצה מאוד איכותית, עם סגל מצוין ומאמן מאוד טקטי, נעשה הכל כדי לנצח את המשחק הזה".

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות