fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שבועיים בלבד אחרי שמונה למנהל המקצועי של הפועל קרית ים, בן דור עזב

הפועל קרית ים הודיעה כי ההסכם שנחתם בינה לבין דורון בן דור מבוטל מסיבות טכניות. כעת יצטרכו במועדון, שחולם על עליית ליגה, להכין תוכניות אחרות לקראת העונה הבאה
רומן קצר. בן דור עם הבעלים | צילום: הפועל קרית ים

הפועל קרית ים הודיעה היום, רביעי,  כי ההסכם שנחתם בינה לבין דורון בן דור, מבוטל מסיבות טכניות. המשמעות היא שבן דור לא ישמש לעת עתה המנהל המקצועי של מועדון הכדורגל. בן דור מונה לתפקיד רק לפני כשבועיים, וכעת יצטרכו במועדון להכין תוכניות אחרות לקראת העונה הבאה.

בן דור פרסם פוסט שבו התייחס לעזיבה: "אז זהו, חברים. רומן קצר ולא מעט רצון ושאיפות שהיו מנת חלקי הסתיימו בקרית ים בצורה המכובדת והמהירה ביותר. אני רוצה להודות לאנשי המועדון שסמכו עליי שאביא אותם לליגה ב', אבל בגלל בעיות טכניות נמנע ממני לחתום על החוזה. בהצלחה לקרית ים מכל הלב ותודה על האמון בי".

מהפועל קרית ים נמסר: "אחרי רומן קצר ועם המון רצון טוב, לצערנו, עקב בעיה טכנית, דורון בן דור שמונה למנהלה המקצועי של הקבוצה לא ימשיך במועדון. אנחנו מודים לדורון על התקופה הקצרה ומאחלים לו הצלחה רבה בכל דרך שיפנה ובטוחים שבכל מקום שידרוך יעשה רק טוב. תודה. כפי שהצהרנו, הפועל קרית ים תמשיך לעשות את מרב המאמצים, על מנת לעלות ליגה השנה ולהעמיד סגל שחקנים איכותי שייתן את הטון בליגה באופן מובהק כבר מהמחזור הראשון".

לבן דור רזומה של שתי עליות ליגה בעבר עם מכבי נהריה ובעונה שעברה עם מכבי נווה שאנן. הוא נחשב למנהל מקצועי שמכיר את הליגות הנמוכות מעולה.

עוד חדשות ספורט

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות