fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ריקודים סלוניים: הישג ענק לנטלי דריקר ופרנצ'סקו פריס

דורגו במקום העשירי באליפות העולם שנערכה לפני שבועיים באיטליה. הישג חסר תקדים בענף זה בארץ. המטרה הבאה: אליפות אירופה בחודש נובמבר
הדרוג הכי גבוה של זוג ישראלי בענף זה. נטלי דריקר ופרנצ'סקו פריס ( צילום: פבל פרוסטוב)

לפני שבועיים רשמו צמד הרקדנים הסלוניים של ישראל, נטלי דריקר ופרנצ'סקו פריס הישג מצוין, חסר תקדים בענף, כשהגיעו למקום העשירי באליפות העולם לריקודים סלוניים שהתקיימה בעיר סאנו דל גרפה בצפון איטליה. הצמד המוכשר מהקריות רשם בכך הופעת בכורה מצוינת באליפות העולם הראשונה שלהם אי פעם בתור מקצוענים. בקיץ האחרון זכו השניים במפתיע במקום הראשון באליפות גרמניה, תחרות שהייתה הראשונה שלהם כמקצוענים אחרי שנים שרקדו כחובבנים. למרות זאת זוג הרקדנים המלכותי נשאר צנוע. השניים שואפים כל הזמן להרבה יותר בעולם הריקודים המקצועני.

עיתון "הד הקריות" מלווה את הקריירה של הזוג לאורך כל הדרך, כמו גם את שאר הרקדנים מבית הספר המצוין לריקודים סלוניים בניהולה והדרכתה של פאני רוייזמן. נעים להיווכח שיש בקריות ספורטאים מענפי ספורט לא כל כך ידועים ופחות פופולריים שנמצאים גבוה מאוד בדרוג העולמי, בעוד הכדורגל והכדורסל, הפופולריים מאוד, לא כל כך מצליחים, בלשון המעטה.

הדרוג הכי גבוה של זוג ישראלי בענף זה. נטלי דריקר ופרנצ'סקו פריס ( צילום: פבל פרוסטוב)

נטלי, ברכות על ההישג. כמה זוגות רקדנים השתתפו באליפות?

"היו שם מעל 40 זוגות מרחבי העולם". ספרי קצת על החוויה שהייתה לכם באליפות העולם הראשונה שלכם כמקצוענים,

התרגשתם במיוחד?

"כבר התחרינו מספר פעמים בתחרויות של מקצוענים, אבל זו הייתה אליפות העולם הראשונה שלנו כמקצוענים, שזו התחרות החשובה והגדולה מכולם ולכן זה היה מרגש מאוד".

מבחינת ההגעה למקום העשירי, מדובר בקפיצת מדרגה בשבילכם?

"זו קודם כל קפיצת מדרגה למדינה כי אף פעם לישראל לא היו נציגים בחצי גמר אליפות העולם. בשבילנו אישית אני לא יודעת אם אפשר לקרוא לזה קפיצת מדרגה משמעותית כי פריס כבר היה פעמיים סגן אלוף העולם לפני שהוא הפך לבן הזוג שלי, ככה שיש תחושה טובה אבל מבחינתנו אישית קשה להגדיר את זה קפיצה משמעותית. אם היינו מגיעים למקום ראשון היה אפשר לקרוא לזה קפיצת מדרגה. כרגע זה יותר כמו צעדים קטנים קדימה כשהמטרה היא להתקדם מחצי הגמר שהגענו עכשיו ובפעם הבאה להגיע גם לגמר".

המקום העשירי באליפות העולם קידם אתכם בדרוג העולמי?

"אני חושבת שכן. לכל תחרות כזו יש ניקוד שהמתחרים מקבלים בהתאם להישג שלהם שנרשם בדירוג העולמי של הזוג. נכון לעכשיו עוד לא ראינו מה הדרוג החדש שלנו אבל אני מאמינה שהתקדמנו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות