fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראובן עטר ויוסי בניון לא לבד

שי דהן, חלוץ הפועל יוקנעם, לא הסכים להתחלף בהוראת מאמנו במשחק האחרון במצב של תיקו 0. דהן המשיך לשחק, כבש שער ניצחון, ואחרי המשחק הודיע לו המאמן אלי מזרחי שיחפש קבוצה. הוא מצא את מכבי איכסל
שי דהן
למד מעטר ובניון. שי דהן (צילום: נחום סגל)

שי דהן ממשיך לשבור שיאים. השחקן, שמתגורר בקרית אתא, החל את הקריירה במחלקת הנוער של מכבי חיפה ממנה הגיע לבוגרים. אך בגלל חוסר סבלנות הוא עזב ומאז התגלגל בכל הליגות במדינת ישראל. את העונה הנוכחית פתח דהן בביר מכסור ואחרי חודש הוא עבר להפועל יוקנעם, מובילת טבלת ליגה ג' מחוז שומרון.

דהן הוא סגן מלך השערים של הקבוצה עם 14 שערים, מלך השערים הוא חלוץ הפועל חיפה לשעבר אמיל קסטיאל, שכבש 16 שערים. בשבת יצאה יוקנעם למשחק חוץ נגד הפועל ספרטק חיפה. בדקה ה-60, במצב של 0:0, החליט מאמן הקבוצה אלי מזרחי להחליף את דהן. אלא שדהן הודיע למאמן כי אין לו שום כוונה לצאת. מזרחי היה המום לרגע, דהן עמד על שלו ולא נענה גם לבקשות חבריו לקבוצה לצאת.

שי דהן
למד מעטר ובניון. שי דהן (צילום: נחום סגל)

לרגע העניינים התחממו והמאמן חשש שמישהו משחקני קבוצתו יפגע פיסית בדהן, דבר שעלול לגרום לפיצוץ המשחק. מזרחי הודיע לדהן כי הוא יכול להמשיך לשחק. חלפו שש דקות ודהן כבש שער. בדיעבד הסתבר כי היה זה שער ניצחון חשוב מאוד.

בתום המשחק ניגש מזרחי לדהן והודיע לו שיחפש קבוצה. עכשיו הגיע תורו של דהן להיות המום. הוא חשב שהשער שכבש יוציא אותו מהפלונטר. מזרחי התעקש ודהן נאלץ לעזוב ועד מהרה מצא קבוצה- מכבי אחי איכסל מליגה ב', קבוצתו השלישית העונה.

למי ששכח נזכיר כי גם ראובן עטר ויוסי בניון סרבו להתחלף במשחקים של קבוצותיהם, הראשון במדי הפועל חיפה כשויקו חדד אימן והשני במדי מכבי חיפה בתקופת אלי כהן (מאמן בית"ר היום).

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות