fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני רחובות 2 באה בזמן לקרייתים

אחרי שני הפסדים רצופים, בחוץ מול מכבי פתח תקווה ובבית מול מ.כ באר שבע, חזרה קבוצת הקרייתים, בשישי האחרון, לאולמה הביתי למשחק מול עירוני רחובות 2. לפני המשחק שתי הקבוצות היו צמודות בטבלה עם ניצחון ושני הפסדים.

בקבוצת הקרייתים התייחסו למשחק כאל משחק מפתח, שכן ניצחון היה מקפיץ אותם למרכז הטבלה, הפסד היה מוריד אותם לאזור המסוכן. עם זאת מבט קצר על ספסלי הקבוצות נתן תמונה מדויקת על יחסי הכוחות. האורחים הגיעו עם שלושה שחקנים מחליפים ומאמן שלבש מדי משחק, והוא כבר לא ילד בלשון המעטה. מצד שני, 2 ספסלים שבדיים לא הספיקו כדי למלא את מכסת השחקנים הגדולה של הקרייתים, כ~20 שחקנים. מאמן הקריתים אריאל בלובמוביץ' תמרן בין שחקניו והרבה לבצע חילופים, אלה התישו את האורחים וכל זמן שהכדור היה ברשותם הם יצאו מיד להתקפות מתפרצות. זה עבד מצוין ובתום המשחק חגגו הקרייתים ניצחון שני – ניצחון מוחץ 24:37.

sefi01
שדרוג גדול. איתי גושן (צילום: איסר רביץ)

בשורות הקרייתים ערך איתי גושן הופעת בכורה היסטורית. השחקן הוותיק, שכיכב במכבי קרית מוצקין משך שנים רבות, ועל הדרך ערך סיבוב באזור המרכז בקבוצות אס"א ת"א ורמת השרון, פרש בתום העונה הקודמת ממכבי קרית מוצקין. אלא שחיידק הכדוריד נדבק בו והוא מצא את המקום הכי מתאים לשחק בו בשביל הכיף – הקרייתים, קבוצה משפחתית וחמה. גושן לא התאמן מאז שפרש, אבל גם במצבו הנוכחי הוא עדייו שחקן קלאסי ברמה גבוהה. המנהיגות, חוכמת המשחק, ריכזו המשחק, הבישולים וגם השערים הבהירו מיד שהקרייתים השתדרגו מאוד. אגב שחקן בכיר נוסף, ששיחק עד לפני ארבע שנים במוצקין ועבר לקרייתים, ישראל פישר נעדר מהמשחק בגלל עבודתו במשטרה.

הקרייתים פתחו מצוין את המשחק ולמעשה הובילו לכל אורכו. 1:4, 5:11, 9:18, הפרש שיא במחצית הראשונה, ואולם ריצת 5:0 של האורחים גרמה לצמצום הפער עד תום המחצית הראשונה – 14:18, בעיקר בגלל החילופים הרבים.

sefi02
כבש 5 שערים. ניסן סבג (צילום: איסר רביץ)

האורחים המשיכו לצמק בתחילת המחצית השנייה 17:19 לקרייתים בדקה ה-34, אבל בשלב הזה בלומוביץ' החזיר את שחקני ההרכב הראשון, כולל השוער עומרי שניידר, שנתן הצגה במחצית הזו, ועד מהרה ההתלהבות של האורחים הצטננה. מכאן ועד הסיום רק קבוצה אחת נראתה על המגרש ובעשר הדקות האחרונות האורחים קרסו, בעיקר בגלל כושר גופני, שנבע מהעומס על השחקנים הבכירים, שחלקם נאלצו לשחק 60 דקות. בסיום כאמור ניצחון מוחץ לקרייתים 24:37.

כבשו לקרייתים: יניב לקר (מצוין) 8, איתי גושן 6, מור קמחי וניסן סבג 5 כ"א, אייל דבדה 3, עידן קורנברג, מורן ספיבק ולירון בניטה 2 כ"א, סטס קרבצקי, לירון גרבויס וגיא כהן 1 כ"א. בסך הכל 11 כובשים.

ביום ראשון 27.11 תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד הפועל ראשון לציון 3 מתחתית הטבלה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות