fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניקול טרוסמן ללא הפסקה

בשבוע שעבר התקיימה אליפות ישראל בטניס שולחן בסיומה גילינו שוב כי אין חדש תחת השמש. ניקול, שעברה בקיץ לשחק במועדון אופנבורג בגרמניה, הוכתרה בפעם הרביעית כאלופת ישראל לבוגרות, אלופת ישראל בזוגות מעורבים וסגנית אלופת ישראל בזוגות נשים. גם חני פלדמן קצרה הצלחות
זוללת גביעים ותארים. ניקול טרוסמן צילום: סרגיי טרוסמן
זוללת גביעים ותארים. ניקול טרוסמן צילום: סרגיי טרוסמן

מה לא כתבנו ומה לא אמרנו על ניקול טרוסמן. דומה כי השחקנית הכי גדולה בארץ בכל הזמנים בטניס שולחן ממשיכה ל"זלול" תארים וממשיכה לשבור את השיאים של עצמה. בקיץ האחרון עברה ניקול לשחק ולהתאמן במועדון הגרמני אופנבורג, שם היא ממשיכה לנסוק ולהתקדם. לפני כשבועיים היא לקחה פסק זמן והגיעה לארץ כדי לסדר לעצמה ויזה לסין, שם אמורה להתקיים בחודש הבא אליפות העולם. זה אומר שניקול תשתתף באליפות הכי יוקרתית בטניס שולחן, פרט אולי לאולימפיאדה.

על הדרך ניקול השתתפה גם באליפות ישראל לנשים, שהתקיימה בשבוע שעבר ברעננה, וזכתה כרגיל בתואר אלופת ישראל, זו הפעם הרביעית. להזכירכם, מדובר בנערה בת 19. במשחק הגמר פגשה ניקול את נילי שוייפר ממועדון כרמיאל וניצחה 2:4. ניקול השתתפה גם בתחרות זוגות מעורבים ושיתפה פעולה עם שמעון רבינוביץ' ממועדון גבעתיים בדרך לזכייה במקום הראשון ובתואר נוסף – אלופת ישראל בזוגות מעורבים. הפנצ'ר היחיד של ניקול באליפות זו היה במקצה זוגות נשים, שבו שיתפה פעולה עם נטלי רובמן ממועדון הפועל לוד. השתיים הצליחו יפה עד הגמר, אבל הפסידו בגמר והסתפקו בתואר סגניות אלופות הארץ. עם שלל כבד של שלושה גביעים, סיכמה ניקול עוד אליפות ארצית בצורה יוצאת מהכלל ואוטוטו היא תתחיל בהכנות לאליפות העולם שתתקיים כאמור בסין.

זוללת גביעים ותארים. ניקול טרוסמן  צילום: סרגיי טרוסמן
זוללת גביעים ותארים. ניקול טרוסמן צילום: סרגיי טרוסמן

רק כדי לסבר את האוזן נציין בקצרה כי ניקול הייתה בגיל 14 אלופת אירופה לקדטיות, היא דורגה במקום הראשון בגיל זה משך כשנה, אחר כך השתתפה באליפויות אירופה והאולימפיאדה העולמית לנוער, וזכתה בהישגים מצוינים. ארבע פעמים אלופת ישראל לבוגרות, עשר שנים ברציפות אלופת ישראל לילדות, נערות ונוער בנות, וארבע פעמים הוכתרה בתואר הספורטאית המצטיינת בטניס שולחן בטקס ספורטאי השנה של 'הד הקריות'. אגב בתחילת השבוע יצאה ניקול ללוכמבורג שם היא תשתתף בתחרות בינלאומית גדולה.

חני פלדמן מקום שלישי עד גיל 18
מי שצפה מהצד בעונג בביצועיה של ניקול באליפות ישראל היה אביה, סרגיי טרוסמן, שהוא לא במקרה המאמן שגידל וטיפח אותה לרמות הכי גבוהות. סרגיי, מאמן אגודת אליצור קרית אתא הקים מועדון למופת עם עשרות ספורטאים, שהשתתפו גם הם באליפות ישראל וחלקם זכו גם כן בהישגים מצוינים. את חני פלדמן אין צורך להציג. השחקנית הנפלאה בת ה-17 פרצה לתודעה שלנו בשנתיים האחרונות והוכיחה כי יש במועדון עוד שחקניות ברמה הגבוהה ביותר. חני דורגה באליפות ישראל במקום השלישי לנערות עד גיל 18, אחרי שנוצחה במשחק הגמר על ידי נילי שוייפר, זו שנוצחה בגמר הנשים על ידי ניקול. חני השתתפה גם בתחרות הזוגות לנערות, ביחד עם ליאל וולך מהפועל נצרת עילית והשתיים סיימו את התחרות לנערות עד גיל 18 במקום השני. כמו ניקול, גם חני השתתפה בתחרות זוגות מעורבים ושיתפה פעולה עם יניב שרון מהפועל גליל תחתון. השניים סיימו את התחרות במקום השלישי.

דניאל בסקין מאליצור קרית אתא הוכתר כסגן אלוף ישראל עד גיל 11, לאחר שנוצח בגמר על ידי שון ברקטוב מבית"ר באר שבע. בחצי הגמר פגש דניאל את חברו לקבוצה עידן טרוסמן, נכון, בנו של סרגיי. דניאל ניצח ועלה לגמר ועדין סיים את התחרות במקום השלישי, אך יש להדגיש כי עידן בן 10 בלבד והוא ישתתף גם בשנה הבאה בקטגורית גיל זו.

יובל ציפורה (גיל 13) נוצח בשלבים המוקדמים על ידי שחקן מהפועל ראשון לציון, שהגיע עד חצי הגמר. בר זעפרן (15) ונמרוד לוריא (18) לא עברו גם הם את השלבים המוקדמים, בעיקר בגלל שנפלו על הגרלות קשות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות