fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משטרת ישראל הוציאה צו סגירה לאירוע חגיגות האליפות בחיפה

משטרת חיפה החליטה היום (שלישי) בצהריים לבטל את חגיגות האליפות של מכבי חיפה שתוכננו להערב. זאת לאחר שטענו כי מארגני האירוע לא עמדו בדרישות הבטיחות בהתאם לחוק
אוהדי מכבי חיפה | צילום: אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה | צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה גברה בראשון האחרון (30.5) על הפועל באר שבע באצטדיון סמי עופר בתוצאה 2:3 והפכה להיות האלופה ה-13 בתולדות המועדון.

הקבוצה ואוהדיה היו מתוכננים לחגוג את האליפות הערב (שלישי) ומשטרת ישראל הוציאה הודעה מוקדם יותר כי החליטה להוציא צו סגירה לאירוע.

ההודעה שיצאה מדוברות המשטרה:

"תחנת חיפה קיימה שימוע בליווי מקצועי של הייעוץ המשפטי המחוזי ותובע רישוי מחוז חוף, והוציאה צו סגירה מכח סעיף 78 (א) לפקודת המשטרה לאירוע חגיגות אליפות לקבוצת מכבי חיפה הערב, מאחר ומבקשי הבקשה מטעם המארגנים לא עמדו בדרישות הבטיחות, האבטחה והרישוי אשר הוצבו להם בהתאם לחוק. בהחלטת השימוע שנערך לנציגי המארגנים ציין סגן מפקד תחנת חיפה, סנ"צ עמית פולק כי אי עמידה בתנאים והדרישות לקיום האירוע והסכנה הממשית לשלום הציבור הביאו להחלטה על צו הסגירה כאמור."

מיד לאחר הודעת המשטרה על ביטול האירוע, עיריית חיפה הגיבה כי עשתה הכל לעמוד בתנאים:

"עיריית חיפה, מיד עם הזכייה, פעלה יחד עם כל הגורמים, כולל קבוצת מכבי חיפה, להפיק את החגיגות. כמובן שאי אפשר היה להתחיל לארגן את האירוע רגע אחד קודם. אתמול בבוקר קיבלה העירייה מהמשטרה דרישות ותנאים חסרי תקדים. למרות הכל, מארגני האירוע עמדו בכל הדרישות, לרבות אבטחה מוגברת ודרישות מהנדסים. הדרישות השתנו השכם והערב ולמרות שחזרנו עם פתרונות, הדרישות השתנו שוב ושוב.

לצערנו, במשטרת ישראל בחרו בסופו של דבר לבטל את האירוע שתוכנן, ולאכזב עשרות אלפי אוהדים ירוקים. עיריית חיפה לא חסכה במשאבים ובמאמצים על מנת לקיים את האירוע שתוכנן עם מכבי חיפה. אנו נבחן את האפשרות לקיים את החגיגות במועד אחר."

 

 

לחדשות ספורט בקריות וחיפה לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות