fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעמד מרגש: נשיא מכבי חיפה העניק לראש עיריית חיפה צלחת אליפות אישית

טקס קבלת פנים לשחקני מכבי חיפה לרגל זכייתם באליפות המדינה התקיים בהיכל עיריית חיפה בהשתתפות ראש עיריית חיפה ונשיא הקבוצה. ראש העיר, קליש רותם: " הבאתם הרבה גאווה וכבוד לעיר"
מכבי חיפה אלופת המדינה | צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה
מכבי חיפה אלופת המדינה | צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

טקס קבלת הפנים התקיים לכבוד שחקני מכבי חיפה לרגל זכייתם באליפות. המפגש נערך בהיכל עיריית חיפה בהשתתפות ראש העיר וסגניה, נשיא מועדון מכבי חיפה, כל שחקני הסגל, והצוות המקצועי של המועדון.

נשיא מכבי חיפה העניק לראש העיר צלחת אליפות אישית עם הקדשה וציין לשבח את שיתוף הפעולה הפורה בין מועדון הכדורגל לעיריית חיפה והעומדת בראשה.

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר:" אני מודה לך, גבירתי ראש העיר, שהזמנת אותנו לכאן. שמחתי שהיית אתנו גם במשחק ההכתרה וראית את הקהל הנפלא והעצום של מכבי. הצוות של המועדון עובד יום ולילה כדי להגיע בכל עונה להישגים"

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם:" עשיתם עבודה נהדרת והבאתם הרבה גאווה וכבוד לעיר. אני מקווה שיהיו לכם את האנרגיות להמשיך להצליח ולהביא לעיר עוד הישגים, צלחות אליפות וגביעים ולהביא לנו כבוד גם כשאתם מייצגים את חיפה באירופה."

שחקני מכבי חיפה במעמד מרגש | צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה
שחקני מכבי חיפה במעמד מרגש | צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה
לחדשות ספורט בקריות וחיפה לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות