fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי חיפה מתגייסת למען שירה איסקוב

אלפי שקלים ומוצרי חשמל נתרמו על ידי השחקנים והצוות המקצועי של הקבוצה והמועדון הכפיל את התרומה, זאת לאחר שהמאמן ברק בכר, התרגש מסיפורה של האישה הגיבורה ויזם את הקשר עימה. בכר: "הגבורה של שירה, ריגשה את כולנו"
שירה איסקוב בראיון לתכנית "עובדה" | צילום: קשת 12, לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים.
שירה איסקוב בראיון לתכנית "עובדה" | צילום: קשת 12, לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים.

סיפורה המזעזע של שירה איסקוב, האמא הלביאה שחוותה אלימות במשפחה ריגש וטלטל את המדינה בחודשים האחרונים.

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, החליט לרתום את השחקנים והצוות המקצועי של הקבוצה, על מנת לתמוך בשירה.

השחקנים והצוות תרמו אלפי שקלים, המועדון הכפיל את התרומה ובנוסף נתרמו גם מכשירי חשמל בהם מכונת כביסה, מכונת אספרסו, מיקרוגל ועוד.

בכר יצר קשר עם הנאמן של שירה, רו"ח אלעד מאירי, ומסר לו את התרומה.

שירה איסקוב, בערב ראש השנה האחרון, כמעט נרצחה על ידי בעלה אביעד משה, בדירתם במצפה רמון. האישה האמיצה הזאת, שעברה התעללות קשה ואכזרית, עברה תהליך שיקום ארוך ולפני כשבועיים סיפרה מול כל המדינה, בתוכנית "עובדה", על רגעי האימה והתחושות הנוראיות שבאות אחריהם.

 

"שירה אישה אמיצה", בכר. | צילום: באדיבות מכבי חיפה רשמי
"שירה אישה אמיצה", בכר. | צילום: באדיבות מכבי חיפה רשמי

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, אומר: "הסיפור העצוב של שירה נגע לליבנו, אך יותר מכך הגבורה שלה רגשה את כולנו. הבנו שבעקבות הסיטואציה היא נקלעה לקושי זמני וישר נרתמנו למענה ולמען בנה. מאחלים לה רפואה שלמה ושלווה רבה".

מנכ"ל מועדון מכבי חיפה, אסף בן דב: "שירה אישה אמיצה. היכולת שלה לספר ולהתמודד עם הפצעים הפיזיים והנפשיים, מעוררת השראה. שמח על ההזדמנות שלנו, מכבי חיפה, לעזור לה בדרך שהיא עוברת"

 

לחדשות ספורט נוספות לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות