fbpx

מכבי חיפה: חזיזה עבר בהצלחה את הניתוח בגרמניה, שועה נפצע בקרסול

עוזר המאמן ומאמן הכושר של הירוקים נחתו בארץ ונכנסו לבידוד של שבועיים. יעקב שחר יצא מביתו, לראשונה מאז פרוץ משבר הקורונה, והגיע לאימון של הקבוצה
בכושר. דולב חזיזה | צילום: מכבי חיפה
בכושר. דולב חזיזה | צילום: מכבי חיפה

הקשר של מכבי חיפה דולב חזיזה עבר בהצלחה היום, שלישי, את הניתוח לתיקון בקע מפשעתי. חזיזה נותח בבית חולים במינכן, גרמניה, על ידי ד"ר אולריקה מושביק, שנחשבת למומחית בתחום. השחקן יחזור לישראל בימים הקרובים וצפוי לחזור לפעילות בתוך כשלושה שבועות. דולב אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה הגדולה ולמכבי חיפה על הליווי, מקווה לחזור כמה שיותר מהר".

ירדן שועה לא התאמן השבוע עם הקבוצה ועשה אימונים בחדר הכושר, אחרי שחש רגישות בקרסול. בקבוצה מקווים שהפציעה לא חמורה מדי ושהוא יוכל לחזור לאימונים מלאים בקרוב, כדי להיות מוכן לחידוש הליגה.

הניתוח עבר בהצלחה. דולב חזיזה | צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי
הניתוח עבר בהצלחה. דולב חזיזה | צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי

נכנסו לבידוד

פול גרובס, עוזר המאמן, וניל קלארק, מאמן הכושר, נחתו ביום ראשון בארץ ונכנסו לבידוד במלונית, כאשר מי שדאגה לעזור בהבאתם לישראל היא חברת התיירות אמסלם טורס. חברת התיירות היא זו שיצרה קשר עם משרד החוץ. בחברה דאגו לכל הסידורים כדי שהשניים יעלו על טיסה לארץ, כאשר זה לא עניין פשוט למצוא טיסות בימים אלו. גרובס וקלארק ישהו בבידוד שבועיים ואז, לקראת סוף החודש, יוכלו לחזור לאימוני הקבוצה.

שחר יצא מהבית

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר הגיע ביום ראשון לאימון הקבוצה בכפר גלים. שחר, שחגג בחודש שעבר יום הולדת 79, יצא לראשונה מביתו מאז התפרצות מגפת הקורונה והופיע במתחם האימונים של הקבוצה, תוך כדי שהוא שומר על מרחק מאנשי הצוות והשחקנים, כפי שמחייבים נוהלי משרד הבריאות. למעשה, הדבר הראשון שעשה בעלי הקבוצה היה לבקר במתקן האימונים של קבוצתו, אפילו לפני עסקיו הפרטיים. המאמן מרקו בלבול והשחקנים שמחו לראות את שחר.

חדשות ספורט נוספות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות