fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בגלל שועה: מכבי חיפה נקנסה ב-30 אלף שקלים. הסכום יועבר כתרומה לרמב"ם

מכבי חיפה נקנסה בגלל הפרת הבידוד של ירדן שועה. מינהלת הליגה החליטה: הסכום יועבר כתרומה לרמב"ם למלחמה בנגיף קורונה
הפר בידוד. ירדן שועה | צילום: אדריאן הרבשטיין
הפר בידוד. ירדן שועה | צילום: אדריאן הרבשטיין

הפרת הבידוד של ירדן שועה בשבוע שעבר עלתה למכבי חיפה בקנס של 30 אלף שקלים.

הבשורה הטובה היא שמינהלת הליגה החליטה היום, חמישי, להעביר את סכום הקנס לבית החולים רמב"ם להמשך המאבק בנגיף הקורונה.

על פי החלטת הנהלת בית החולים, הסכום יוקדש לשיפור מערכות חיוניות של תקשורת בין הצוותים הרפואיים במחלקת טיפול נמרץ פנימי שמטפלת בחולי קורונה.

מדובר במערכות שמופעלות בעת חירום במקרה של הידרדרות במצבם של חולים, מערכות הכריזה והאינטרקום שמאפשרות תקשורת בתוך המחלקה ומערכות מולטי מדיה שמאפשרות צפייה בנתוני המטופלים מרחוק. אמצעים אלה חיוניים לטיפול בחולים קשים ומונשמים.

מנהל המרכז הרפואי רמב"ם, ד"ר מיקי הלברטל, מסר: "אנו מודים למינהלת הליגות לכדורגל שבחרה לתמוך במרכזים רפואיים בהתמודדות עם מגיפת הקורונה. חודשי ההתמודדות עם המגיפה לימדו אותנו שיעור על חשיבות האימוץ המהיר של פתרונות טכנולוגיים חדשניים לטיפול ושליטה מרחוק. התרומה של המינהלת תאפשר לנו לחזק את מערך השליטה והטיפול  ולשפר את סיכויי ההישרדות של חולים קשים".

תזכורת: למרות ההוראות הברורות שניתנו לשחקנים על חובת בידוד בין האימונים והמשחקים, תועד שועה מפר בידוד ומבלה במסיבת בריכה שנערכה בקיסריה. לאחר מכן הוא עבר בדיקת קורונה, שיצאה שלילית.

ביום שבו שועה המתין לקבלת תוצאות הבדיקה, הוא התאמן בנפרד מחבריו לקבוצה, ורק לאחר שהתקבלה התוצאה השלילית, הוא שב להתאמן ביחד עם יתר השחקנים.

ממכבי חיפה נמסר בתגובה על הפרת הבידוד של ירדן שועה: "מהרגע שבו נודע לנו על המקרה, נעשה בירור עם ירדן שועה. השחקן הודה מיד כי טעה. במועדון הוחלט לשלוח אותו מיד לבדיקת קורונה. ירדן נמצא שלילי והושב לאימונים. בירור משמעתי ייערך בתוך המועדון. ירדן כמובן התנצל והבהיר כי לא ישוב על כך".

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות