fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליאון פאוול אאוט, ג'וניור דאליס – אין

למרות הניצחון המרשים על גלילי עליון/קצרין החליט הצוות המקצועי של אליצור אתא לשחרר את הזר ליאון פאוול. במקומו הגיע למבחנים ג'וניור דאליס
אחד הלך הביתה, השני מככב בקבוצה. ליאון פאוול (מימין) וג'וליאן מילס צילום: איסר רביץ
אחד הלך הביתה, השני מככב בקבוצה. ליאון פאוול (מימין) וג'וליאן מילס צילום: איסר רביץ

שבועיים בלבד אחרי שהחלה להתאמן החליטה הנהלת אליצור עירוני קרית אתא כדורסל, ביחד עם הצוות במקצועי, להחליף את אחד משני הזרים שהצטרפו במהלך הקיץ לקבוצה. מדובר בליאון פאוול, שמשחק בעמדה 5. בשלישי שעבר יצאה אתא למשחק חוץ נגד הפועל גליל עליון/קצרין, משחק הכנה שני מאז החלה להתאמן. אתא ניצחה 78:92 ואולם, למרות הניצחון הנאה הצוות המקצועי לא היה מרוצה מתפקודו של פאוול. למחרת התקיימה ישיבה משותפת של הצוות המקצועי עם ההנהלה והתקבלה החלטה בו במקום להיפרד מפאוול ולהביא סנטר אחר במקומו.

במקומו הובא דאליס ג'וניור. אם השם שלו מוכר לכם אתם צודקים. ג'וניור (24, 2.03) שיחק לפני שנתיים במכבי קרית ביאליק, בעונת הנפילה הגדולה. הוא היה קרן אור כמעט יחידה בקבוצה וצבר ממוצעים של דאבל דאבל ברוב המשחקים בקבוצה. דאליס הגיע לארץ ביום חמישי, הוא הספיק להתאמן עם הקבוצה למחרת ובמוצאי שבת השתתף במשחק אימון נגד הפועל חיפה, המועמדת לעלייה לליגה הלאומית.

אחד הלך הביתה, השני מככב בקבוצה. ליאון פאוול (מימין) וג'וליאן מילס  צילום: איסר רביץ
אחד הלך הביתה, השני מככב בקבוצה. ליאון פאוול (מימין) וג'וליאן מילס צילום: איסר רביץ

המשחק נערך באולם הביתי של אתא והתקיים במיוחד כדי לבחון את דאליס. הפועל חיפה הוכיחה יכולת טובה במשחק והובילה בפתיחה, אך בהמשך חניכיו של שרון אברהמי הביאו לידי ביטוי את הפערים בין שתי הליגות, בעיקר בגלל הזרים והמתאזרחים, ועלו ליתרון של 10 נקודות בתום המחצית הראשונה. הפער צמח עד להפרש של 18 נקודות בתום הרבע האחרון, אך חיפה לא הרימה ידיים והצליחה לצמק את הפער למינוס 5 בלבד 53:58 בשלהי הרבע האחרון. עד הסיום אתא חזרה לעצמה וניצחה 59:70. דאליס הפגין יכולת טובה וסיים את המשחק עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים. הוא עדיין נמצא במבחנים עד שתתקבל החלטה סופית לגביו.

קולעי הנקודות במשחק: ג'וליאן מילס 19 (12 רב'), דאליס 15, תומר גינת 14 (10 רב'), גיא דותן 11, ג'ואי קיזל 5, לירן מורן 4 וג'ורדן לואיס 2. להפועל חיפה, שרוב שחקניה כיכבו בשלוש הקבוצות הקריתיות בעבר הקרוב, קלעו: רז מנשה 22, טל פרסלני 17, אילן נניקשווילי 6, ניב משגב 5, נמרוד גנון 4, מיקי נגרי 3, שקד שוהם ובני אלשיר 1 כ"א.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות