fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאחר עשור: מכבי חיפה היא אלופת המדינה בכדורגל לעונת 2020/21

מכבי חיפה גברה הערב על הפועל באר שבע באצטדיון סמי עופר בתוצאה 2:3 משערים של עומר אצילי, ניקיטה רוקאביצה וצ'יירון שרי. והיא חוגגת את האליפות ה-13 בתולדות המועדון ואת האליפות הראשונה זה עשור. מזל טוב!
אוהדי מכבי חיפה | צילום: אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה | צילום: אדריאן הרבשטיין

מזל טוב ענק למכבי חיפה שחוגגת הערב (ראשון) מזה עשור את אליפות המדינה בכדורגל לשנת 2020-21

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון: "אני מבקש הערב לברך את ידידי יענקלה שחר, נשיא מכבי חיפה, שבדרכו האצילית ובסבלנות אין קץ עשה את הדרך הארוכה, אבל המתוקה לזכיה מחודשת בתואר אלוף המדינה.

ברכות להנהלת המועדון, למאמן ברק בכר, לשחקנים, לצוות המקצועי ולמאות אלפי האוהדים על האליפות ה-13 של המועדון המפואר מכבי חיפה.

רק לפני כחודשיים, ציינו במנהלת את הגעתו של יענקלה שחר לגבורות, ואין מתנה מרגשת יותר לכבוד יום הולדתו ה-80, מזכיה באליפות המדינה, למועדון שהוא מופת של מקצוענות, טיפוח יסודי של מחלקות הנוער, השקעה בתשתיות ומעורבות משמעותית בקהילה.

השנה, שהייתה רצופה באתגרים ובקשיים, הכוללים התמודדות עם מגפת הקורונה שפגעה ביכולת לניהולה של הליגה הסדירה, הסתיימה באליפות מרגשת אחרי בצורת ארוכת שנים ועל כר הדשא של קבוצת מכבי חיפה.

יישר כח ובהצלחה במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.

יהיה עוד זמן לערוך סיכומים לגבי העונה הזאת, אך אני לא יכול לסיים מבלי להביע הערכה רבה, למועדון מכבי ת"א, והמאבק הספורטיבי על צלחת האליפות עד הדקה האחרונה של העונה".

 

 

לחדשות ספורט נוספות לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות