fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: הפסד ראשון העונה להפועל עירוני קרית אתא

עירוני קרית אתא אירחה את בבית את האלופה הפועל כפר סבא, ולאחר משחק לחימה וקרב צמוד - הפסידה. מחר היא תתארח אצל ק.ק תל אביב בתקווה לחזור למסלול הניצחונות
שוונסקה מנחיתה. הפסד ראשון העונה לעירוני קרית אתא | צילום: העמותה לקידום כדורעף אתא
שוונסקה מנחיתה. הפסד ראשון העונה לעירוני קרית אתא | צילום: העמותה לקידום כדורעף אתא

הפסד ראשון לעירוני קרית אתא. קבוצת הנשים של קרית אתא אירחה ביום שישי האחרון באולם בגן הרצל את אלופת המדינה הפועל כפר סבא והפסידה. לאחר קרב צמוד ומשחק לחימה של השחקניות של גיא שמאי הן נכנעו 3:0 (25:21, 25:19, 25:23).

שתי הקבוצות הגיעו להתמודדות לאחר מאזן נקי מהפסדים ולאחר ניצחונות מרשימים במחזור הקודם. קרית אתא גברה על מכבי חיפה 0:3, ואילו כפר סבא גברה על מכבי מוסינזון הוד השרון גם כן בתוצאה 0:3.

המשחק ביום שישי החל במערכה צמודה שבסיומה הפגינה הפועל כפר סבא עליונות וניצחה 23:25. במערכה השנייה הכפר סבאיות פתחו מבערים וניצחו 19:25, ואילו במערכה השלישית סיימו הבנות מכפר סבא את העבודה עם ניצחון 21:25 והעפלה למקום הראשון בליגה.

מאמן קרית אתא, גיא שמאי: "מאוכזבים קצת מהמשחק. התוצאה הסופית לא כל כך משקפת. המשחק היה צמוד מאוד ושקול, אך, לצערי, ברגעים המכריעים בסופי המערכות קבלת ההחלטות שלנו הייתה פחות טובה. אין לי ספק שנלמד מזה ונשתפר להמשך, כי בהחלט היו במשחק הרבה אלמנטים חיוביים מבחינתנו. אנו יוצאים למשחק חוץ קשה נגד ק.ק תל אביב שהתחזקה לאחרונה בשתי שחקניות (מורן צור ואלה קולנוגורוב), צפוי משחק לא קל, אך אנו מגיעים מוכנים ומקווים לעשות את העבודה ולחזור הביתה עם ניצחון".

מחר, שני, 20:15, תתארח הפועל עירוני קרית אתא אצל ק.ק תל אביב למשחק נוח על הנייר בתקווה לחזור למסלול הנכון עם ניצחון משכנע.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות