fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף ליגת העל – נשים: הפועל עירוני קרית אתא מושלמת בפסגה

הפועל עירוני קרית אתא, עדיין ללא הפסד, ניצחה במשחק חוץ את מכבי חיפה. ביום שישי היא תפגוש בבית את האלופה הפועל כפר סבא, גם היא ללא הפסד, למשחק עונה של ממש
הפסד נוסף בדרבי. שחקניות קרית אתא | צילום: הפועל עירוני קרית אתא
הפסד נוסף בדרבי. שחקניות קרית אתא | צילום: הפועל עירוני קרית אתא

קרית אתא מושלמת בפסגה. הפועל עירוני קרית אתא התארחה אתמול, שני, למשחק חוץ באולם רמת אלון מול מכבי חיפה. אחרי עוד תצוגה משכנעת של השחקניות של גיא שמאי קרית אתא ניצחה 3:0 (25:18, 25:18, 25:21).

קרית אתא, שהוכיחה עליונות ברורה, סופרת ניצחון חמישי ברציפות, רגע לפני מפגש הפסגה ביום שישי הקרוב מול הפועל כפר סבא, שגם היא נטולת הפסדים העונה. מהצד השני מכבי חיפה המשיכה את פתיחת העונה הלא טובה שלה עם הפסד נוסף, רביעי ברציפות. במשחק עצמו הובילה קרית אתא לכל אורך הדרך וניצחה בשלוש מערכות חלקות.

גיא שמאי, מאמן עירוני קרית אתא, אמר בסיום: "אנחנו ממשיכים בתנופה וביכולת הטובה. ניצחון מרשים באולם לא קל נגד יריבה טובה. ננוח קצת ונתכונן היטב למשחק ביום שישי נגד כפר סבא".

קרית אתא מושלמת בפסגה. עוד ניצחון | צילום: איגוד הכדורעף
קרית אתא מושלמת בפסגה. עוד ניצחון | צילום: איגוד הכדורעף

את הפועל עירוני קרית אתא הובילו די קאסטרו (2 חסימות) עם 16 נקודות, יעל בנימין (2 אייסים וחסימה) עם 15 נקודות. 38% בקבלה לקבוצה ו-34% בהתקפה עם 6 חסימות ו-5 אייסים, ובסך הכל ביצעו 15 טעויות.

במכבי חיפה, יקטרינה קרומוקינה סיימה עם 12 נקודות, אחריה אורטל איבגי (2 חסימות ואייס) עם 11 נקודות, אחוז הקבלה היה 40%, ואילו אחוז ההתקפה היה 32%, ביצעו 21 טעויות במשחק, חסמו 9 כדורים והשיגו 3 אייסים.

ביום שישי, 13:30, תארח קרית אתא באולם בגן הרצל את האלופה הפועל כפר סבא, כאשר לשתי הקבוצות מאזן משחקים מושלם גם בנקודות וגם במערכות. לאתא יש משחק אחד יותר. אין ספק שזה צפוי להיות משחק עונה של ממש. השחקניות של גיא שמאי ינסו לנצח ולחזק את מעמדן במקום הראשון בטבלה.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות