fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: שלשה מטורפת של לוגשי בשניות הסיום הביאה למוצקין את הניצחון (וידיאו)

כשכבר היה נראה שמוצקין מפסידה שוב, הפעם לחבל מודיעין, הגיעה השלשה המטורפת של שלו לוגשי שהביאה לשחקנים של רועי פרל את ניצחון הבכורה בליגה. מחר תארח מוצקין בגושן את הפועל עכו / מטה אשר
השלשה המטורפת של שלו לוגשי | צילום: איגוד הכדורסל
השלשה המטורפת של שלו לוגשי | צילום: איגוד הכדורסל

במוצאי השבת האחרונה התארחה מכבי קרית מוצקין אצל הפועל מגה אור חבל מודיעין וקיוותה לרשום סוף-סוף ניצחון ליגה ראשון. אחרי משחק לחימה מעולה של השחקנים של רועי פרל ואחרי הארכה הגיעה השלשה המטורפת של שלו לוגשי בשניות הסיום שקבעה ניצחון חשוב למוצקין – 101:100.

שתי הקבוצות הציגו משחק התקפי נהדר, כאשר בשני מקרים קרית מוצקין קלעה שלשה מכרעת. הראשונה של גיא עלוש ששלחה את המשחק להארכה, והשנייה של לוגשי שהכריעה את המשחק. בכלל, קרית מוצקין קלעה 16 שלשות ב-42 אחוז וניצלה 13 החטאות עונשין של המארחים. חבל מודיעין החזיקה ביתרון קטן לאורך הרבע הראשון, אותו סיימה ב-18:22.

שלשות של אנדרי קוליש וברנדון רנדולף הפכו את התוצאה 37:34. המומנטום של האורחים מהצפון נמשך, הרבה בזכות ההגנה, ושלשה של רז מור קבעה 46:34. אלא שעד למחצית הביתיים קלעו 10 נקודות רצופות, והמחצית הסתיימה בתוצאה 46:44 לקרית מוצקין. המומנטום של הביתיים נמשך ברבע השלישי, אלא שמכבי קרית מוצקין הפגינה אופי וסיימה את הרבע השלישי בשוויון – 65:65. גם הרבע האחרון היה צמוד, אלא שבדקות האחרונות הצפוניים לא מצאו את הטבעת.

מנגד, סטורם וורן ודניאל דנינו התעלו וקבעו 79:82, דקה לסוף. שלשה אדירה של גיא עלוש קבעה 85:85 והארכה. בשניות הסיום לייס דאן נשלח לקו 4 פעמים והחטיא פעמיים. קרית מוצקין יצאה להתקפה, שלו לוגשי סיים אותה עם שלשה אדירה שקבעה את תוצאת הסיום.

מחר, שלישי, 19:00, תארח מכבי קרית מוצקין באולם בגושן את הפועל עכו / מטה אשר.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות