fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: מכבי קרית מוצקין עם ניצחון חשוב בעמק

עוד משחק ענק של מכבי קרית מוצקין שיוצאת מבירת העמק עם ניצחון מרשים, בזכות ריצת 14:2 בדקות האחרונות.
בורחים מהמתחית. מוצקין. צילום: אברהם אליעזר פורקוש
בורחים מהמתחית. מוצקין. צילום: אברהם אליעזר פורקוש

מכבי קרית מוצקין יצאה אתמול למשחק חוץ קשה בעמק מול הפועל עפולה, אחרי ריצה מצוינת בסיום מוצקין ניצחה 93:79

ראשד מאדן וכריס אוטול שוב היו בלטו וקלעו 52 נקודות משותפות, כאשר שלומי אבוחצירא מקבל חמישה שחקנים בדאבל פיגרס. מנגד הפועל עפולה קלעה 7 שלשות ב-25 אחוז בלבד, ולאחר הניצחון על רמה"ש מגיע הפסד ביתי שמרחיק אותה קצת מהצמרת הגבוהה.

כריס אוטול פתח נהדר את המשחק וקלע 7 נקודות בדרך ליתרון 12:6. גם קוליש ניצל צבע רך של הפועל עפולה והיתרון גדל ל-26:16 לאחר שלשה של ראשד מאדן בסוף הרבע הראשון. האחרון המשיך לקלוע בפתיחת הרבע השני, אלא שבצד השני תומר כהן וקרון דשילדס צימקו ל-34:27, 4 דקות למחצית. דשילדס המשיך לבלוט אצל המקומיים שגם כפו שיוויון, אך שוב היה זה מאדן שעם שלשה חתם את המחצית ב-40:37 למכבי קרית מוצקין.

לוטאטי עם סל ועבירה העביר את היתרון למקומיים, אך שלו לוגשי ענה בשלשה. לוטאטי המשיך להיות האיש של הפועל עפולה בדקות הללו, אך דנאל כוזהינוף וראשד מאדן קבעו 63:63 לאחר שלושה רבעים. גם הרבע האחרון היה צמוד עד שמאדן הוביל ריצת 14-2 לקראת סוף המשחק, שסגרה את הסיפור.

בלטו במכבי קרית מוצקין: ראשד מאדן (6 אסיסטים) 28 נק', כריס אוטול (16 ריבאונדים) 24 נק', שלו לוגשי (10 ריבאונדים) 14 נק', אנדריי קוליש (8 ריבאונדים) 12 נק'

בלטו בהפועל עפולה: קרון דשילדס 33 נק', מוריאל לוטאטי 13 נק', תומר כהן וג'ימי הול (13 ריבאונדים) 10 נק' כ"א.

 

 

לחדשות ספורט נוספות לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות