fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: מכבי קרית מוצקין נכנעה בבית לגליל עליון

מכבי קרית מוצקין אירחה אתמול, שלישי, באולם בגושן את הפועל גליל עליון והפסידה 66:77. אחרי שני רבעים חזקים מוצקין נחלשה
13 נקודות. נועם מטלון ממכבי קרית מוצקין | צילום: אברהם אליעזר פורקוש
13 נקודות. נועם מטלון ממכבי קרית מוצקין | צילום: אברהם אליעזר פורקוש

מכבי קרית מוצקין אירחה אתמול, שלישי, באולם בגושן את הפועל גליל עליון והפסידה 66:77. הרבע הראשון נגמר בהובלה של מוצקין 18:14, כשהרבע השני נפתח עם ארבע נקודות של מוצקין, מידיהם של מטלון ודיונטה כאשר רז מור מסדר את האסטסטים עבור הנקודות אלו. שלשה של גיא עלוש מבריחה את מוצקין להפרש דו ספרתי של 25:14 פחות משתי דקות אל תוך הרבע. שלשה מהצד השני של עומרי טל מצמצמת את התוצאה, עבירה על סימונס שולחת אותו אל הקו שם הוא מדייק בזריקה הראשונה, את השנייה מחטיא אך לוקח ריבאונד ומסיים בשתי נקודות נוספות. עוד עבירה על דיונטה שולחת אותו לקו בו שוב הוא מדייק בזריקה אחת. החטאות משני צידי המגרש מסתיימות עם נקודות של ברנדון למוצקין שמקבלות מענה מהצד השני 35:26, ארבע דקות לסיום הרבע. פסקי זמן לגליל ולמוצקין בדקה האחרונה של הרבע, שבה אף אחת מהקבוצות לא מצליחה לייצר נקודות. 37:35.

הרבע השלישי היה פחות חזק מצד הקבוצה הביתית, כאשר גליל בורחת ליתרון אותו מוצקין לא מצליחה לצמצם במהלך הרבע, והוא מסתיים בתוצאה 55:49 לגליל.

הרבע הרביעי נפתח בנקודות ראשונות לגליל שמקבלות מענה בצד השני מדיונטה שקולע שתי נקודות ולאחריה שלשה של גיא עלוש שמצמקת את התוצאה ל-59:54. החטאות של שתי הקבוצות מסתיימות עם נקודות של גליל, 69:56. עבירה על אוהד דקל שולחת אותו לקו והוא מדייק את אחת מזריקות העונשין 69:57 לגליל. שלשה נוספת של הקבוצה האורחת, 3:30 דקות לסיום המשחק, ומכאן דרכה של גליל לניצחון לא הייתה ארוכה.

קלעו למוצקין: דיונטה סימונס 15 נקודות, נועם מטלון 13 נקודות, ברנדון רנדולף 10 נקודות, רום גפן 6 נקודות, אנדריי קוליש 6 נקודות, אוהד דקל 6 נקודות, גיא עלוש 6 נקודות, שלב לוגשי 4 נקודות, כמו כן שיחק גם רז מור.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות