fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: הקריתיות עדיין ללא ניצחון ליגה

קרית מוצקין הפסידה לעולה החדשה מרמת גן. קרית אתא הפסידה לאשקלון. אם מוצקין לא תחזק את הסגל, היא עלולה למצוא את עצמה העונה במאבקי תחתית
עדיין ללא ניצחון. הדרבי הקרייתי במשחקי ההכנה של טרום העונה | צילום: אברהם אליעזר פורקוש
עדיין ללא ניצחון. הדרבי הקרייתי במשחקי ההכנה של טרום העונה | צילום: אברהם אליעזר פורקוש

מכבי קרית מוצקין אירחה אתמול, שלישי, באולם גושן את העולה החדשה לליגה הלאומית מכבי עירוני רמת גן, והפסידה 100:72. רמת גן מסתמנת עד כה כהפתעת העונה.

אחרי מחצית ראשונה צמודה, במחצית השנייה החבורה מרמת גן של אורי קוקיה ברחה למוצקין, כדי לרשום ניצחון שלישי ברצף, כשהיא קולעת 7 שלשות ב-41 אחוז.

הרבע הראשון היה שקול ונגמר ביתרון של האורחים 21:20. ברבע השני, הישראלים של רמת גן התעוררו ועזרו לקבוצתם לברוח. 44:36 במחצית. בחצי השני רק קבוצה אחת הייתה על הפרקט, וזו לא הייתה מוצקין. בעוד האורחים הציגו משחק התקפי שוטף, מכבי קרית מוצקין קלעה 36 נקודות לעומת 56 של האורחים.

הרבו לקלוע למכבי קרית מוצקין: ברנדון רנדולף ורום גפן – 13 נק' כ"א.

כמו שזה נראה כעת, במוצקין צריכים להתחיל לחשוב על חיזוק לסגל, אחרת הקבוצה תסתבך העונה במאבקי הישרדות בליגה.

מחר, מוצאי שבת, 20:30, תצא מכבי קרית מוצקין למשחק חוץ מול הפועל חבל מודיעין, שפתחה את העונה מצוין, בתקווה לנצח לראשונה העונה ולצאת לדרך חדשה.

גם לאתא לא הלך

מי ששיחקה במקביל למוצקין היא עירוני קרית אתא, שאירחה באולם בגן הרצל את אליצור אשקלון שנמצאת בכושר מצוין. אתא קיוותה לרשום ניצחון ראשון העונה בליגה, אבל יכולת לא טובה של החניכים של שרון אברהמי הניבה הפסד – 88:78. זהו ניצחון שלישי ברצף לאליצור אשקלון ששומרת על מאזן מושלם בליגה. עירוני קרית אתא עדיין ללא ניצחון.

לאחר פתיחה שקולה, הדרומיים קלעו 11 נקודות ברציפות בדרך ליתרון 8:19. אליצור אשקלון המשיכה לעשות סל מתי שרק רצתה והרבע הראשון נגמר ב-28:19 לאורחים. המומנטום של אליצור אשקלון נמשך ברבע השני, כאשר פול דילייני וג'וש פרוינד שמרו על היתרון, והמחצית הסתיימה ביתרון 42:33 לאורחים. קרית אתא עלתה טובה יותר לרבע השלישי וצימקה ל-47:44, אלא שפול דילייני קלע 7 נקודות ברצף ושוב אשקלון ברחה ל-57:45.

בסוף הרבע השלישי – 68:52 לאליצור אשקלון שקלעה 26 נקודות. היתרון של אשקלון נשמר עד הסיום, והיא השלימה עוד ניצחון.

מחר, מוצאי שבת, 20:30, תתארח אליצור קרית אתא באולם עתידים מול מכבי הוד השרון המקומית בתקווה לנצח לראשונה העונה.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות