fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגת העל: הפסד רביעי ברציפות למכבי קרית מוצקין

מכבי קרית מוצקין שוב הפסידה, הפעם בחוץ לנס ציונה. ביום שישי היא תארח בבית את מכבי דימונה ותנסה לשבור את רצף ההפסדים בניצחון
הפסד רביעי ברציפות. מכבי קרית מוצקין | צילום: לאה סטפנוב
הפסד רביעי ברציפות. מכבי קרית מוצקין | צילום: לאה סטפנוב

הפסד רביעי ברציפות למוצקין. אתמול, שני, התארחה מכבי קרית מוצקין באולם בצימרמן למשחק חוץ מול א.כ נס ציונה. אחרי מחצית ראשונה חלשה, מוצקין ניסתה לחזור לעניינים במחצית השנייה, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי והיא הפסידה 29:32 (13:19).

נס ציונה השוותה את מאזנה ל-2:2 ניצחונות והפסדים והנחילה למוצקין הפסד רביעי ברציפות, מאז אותו ניצחון על מכבי ת"א במחזור הפתיחה.

נס ציונה פתחה מצוין והוליכה 4:9 (12') בזכות עצירות של אורן מאירוביץ' ושערים של הזרים סקורוביץ' דוידוביץ' ורולו. ערן צרפתי וגיא גרא קבעו בהמשך 8:13. אלכס בושיץ וליאב משה צימקו ל-14:11, אבל צמד שערים של אביב לייפר הוריד את נס ציונה ביתרון 6 שערים להפסקה.

הדומיננטיות של נס ציונה נמשכה גם במחצית השנייה. גדות קבע 20:25 (43'), אבל מוצקין הגיבה טוב וברק עמר הקטין עד ל-25:23 (47'). למוצקין הייתה עוד הזדמנות לצמק, אבל מאירוביץ' חטף כדור ודוידוביץ' ואחריו סקורוביץ' וגדות קבעו 23:28 (50'). נס ציונה הייתה שאננה ומוצקין צימקה לתוצאה 30:28 עם שני שערים של עמית צ'מרינסקי (56). אראל צייטלר, לייפר ומאירוביץ המקומיים הבטיחו שהניצחון לא יחמוק לנס ציונה.

ביום שישי הקרוב, 15:00, תארח מכבי קרית מוצקין באולם בגושן את מכבי דימונה האחרונה בטבלה. מוצקין תנסה להשיג ניצחון שישפר את מצבה בטבלה אחרי תקופה לא טובה שעוברת על הקבוצה. החבורה של ניר חלימה ידעה בעבר לצאת ממשברים דומים מחוזקת יותר ולחבר רצף של ניצחונות, ואין ספק שניצחון במשחק יכול להוציא אותה לדרך חדשה.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות