fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד: הפסד שני ברציפות למכבי קרית מוצקין

מכבי קרית מוצקין יצאה למשחק חוץ קשה מול הפועל קרית אונו והפסידה. ביום שישי הקרוב, במשחק בית מול רמת השרון, היא תנסה לעלות על מסלול הניצחונות
הפסד רביעי ברציפות. מכבי קרית מוצקין | צילום: לאה סטפנוב
הפסד רביעי ברציפות. מכבי קרית מוצקין | צילום: לאה סטפנוב

ביום שישי האחרון יצאה מכבי קרית מוצקין למשחק חוץ קשה מול הפועל קרית אונו והפסידה – 23:29 (16:14 במחצית). זה ההפסד השני לקבוצה ממוצקין, לאחר שביום שני שעבר הפסידה במשחק בית לאלופה, מכבי ראשל"צ – 31:29.

קרית אונו עושה עד כה את העבודה במשחקי הבית, כשההפסד היחיד שלה בשלושת משחקי העונה היה בחוץ מול אשדוד החזקה. מוצקין סופרת הפסד שני ברציפות, אחרי שבמחזור הפתיחה ניצחה את מכבי תל אביב.

מוצקין הציגה משחק רך מדי ובקושי ביצעה עבירות שיעצרו את משחק הריצה של קרית אונו. בסך הכל ביצעה מוצקין 5 עבירות בכל המשחק. מנגד, קרית אונו הציגה משחק מאוד אגרסיבי עם 39 עבירות. למוצקין לא היו שום סיכוי לעשות נקודות קלות.

מי שבלט והיה מנקודות האור היחידות בשורות מוצקין במשחק הוא פיליפ לאוביץ שסיים עם 7 שערים – 88 אחוזים.

ביום שישי הקרוב, 15:00, תארח מכבי קרית מוצקין באולם בגושן את א.ס רמת השרון למשחק חשוב מאוד. רמת השרון נמצאת בכושר נפלא מתחילת העונה וסופרת שלושה ניצחונות ברצף. מוצקין מקווה להיות זו שתרשום לה הפסד ראשון.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות