fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגה לאומית: ארז פפו יאמן את הקריתים

הכדורידן המיתולוגי של מכבי קרית מוצקין קרוב לחתימה באגודת הקריתים. אחרי ארבע שנים עם צחי טוויטו הנהלת הקריתים מרעננת את השורות. גם ישראל פישר מצטרף לאגודה כמאמן
ארז פפו
חוצה את הכביש. ארז פפו צילום: נחום סגל
ארז פפו
חוצה את הכביש. ארז פפו צילום: נחום סגל

אגודת הקריתים מתכוננת לעשות במהלך הקיץ מהפכה כללית בקבוצה. אחרי ארבע שנים החליטה ההנהלה להיפרד מהמאמן המסור צחי טוויטו. יש המון הערכה בהנהלת האגודה למאמן ואולם המגמה היא לרענן את השורות. במקום טוויטו, שאגב היה שחקן בכיר במכבי מוצקין משך שנים רבות, יאמן את הקבוצה, קרוב לוודאי, ארז פפו, השחקן המיתולוגי של מכבי מוצקין ונבחרת ישראל.

רוב הפרטים סגורים ואלה שנותרו פתוחים לא אמורים להערים קשיים, לכן הנהלת האגודה מאמינה שבימים הקרובים ייחתם הסכם עם פפו. אגב פפו אימן משך כמה שנים את קבוצת הבוגרים של מוצקין בליגת העל ובשנים האחרונות אימן במחלקת הנוער של האגודה ובמקביל באורט קרית מוצקין. עוד דמות מרכזית במכבי מוצקין אמורה להשתלב כבר בעונה הקרובה באגודת הקרייתים. מדובר בכדורידן השנה של "הד הקריות", ישראל פישר, משחקניה הבכירים של מכבי מוצקין בעשור האחרון. הוא ישמש בתפקיד מאמן קבוצות ילדים ח' ונערים ט' של הקריתים. פישר, ששימש בעונה שעברה כעוזר מאמן הקבוצה הבוגרת ומאמן קבוצת הנוער של מכבי מוצקין, ימשיך לשחק במכבי קרית מוצקין.

הוא קיבל את משרת האימון בקרייתים כחלק מתחילת עבודתו כמורה לחינוך גופני בתיכון קרית חיים. שלומי לוי ימשיך לאמן את קבוצת הנוער של המועדון אשר תשחק בליגה המחוזית. לוי ישמש גם כמאמן קבוצת ילדים ז'. בקבוצת הבוגרים נערכים לגל עזיבות גדול ביותר: מור קמחי הצטרף כידוע למכבי קרית מוצקין. אייל מינצברג יחל ללמוד בטכניון ויצטרף לאס"א טכניון מהליגה הארצית. אחיו, תמיר מינצברג, וניסן סבג עברו לגור במרכז הארץ וייתכן וישחקו באחת הקבוצות באזור. ערן רייזלר הודיע כי ברצונו להתאוורר בקבוצה אחרת לעונה אחת והוותיקים גילי בניטה וחן קטן הודיעו על פרישה. עם זאת, בהנהלת הקבוצה מקווים כי לפחות אחד מהשלושה האחרונים ימשיך בכל זאת לעונה נוספת.

הכתבה המורחבת במדור הספורט של "הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות