fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל נשים: מועדון חדש בקריות – קרית ים-ביאליק

אחרי האיחוד בכדורגל הגברים, הגיע תור הנשים להתאחד. הקבוצה המאוחדת תפעל במתכונת של שתי קבוצות. האחת – בליגה הלאומית, והשנייה בליגה הארצית
שחקניות הקבוצה המאוחדת באימון ביום שני | צילום: מועדון קרית ים-ביאליק
שחקניות הקבוצה המאוחדת באימון ביום שני | צילום: מועדון קרית ים-ביאליק

כדורגל נשים: אחרי שפרסמנו לפני כשבועיים, כי במהלך החודש האחרון מתנהל משא ומתן מתקדם לגבי איחוד המסתמן בין קבוצות הנשים של מכבי צור שלום והפועל קרית ים, האיחוד יצא לפועל ונחתם סופית ביום חמישי שעבר, והמועדון המאוחד קרית ים-ביאליק יוצא לדרך.

לפי המתווה, האיחוד הוא לשלוש עונות עם אופציה להארכה ללא הגבלת זמן. הקבוצה תפעל בעונה הקרובה במתכונת של שתי קבוצות – קבוצה אחת תשחק בליגה הלאומית לנשים, כשהמטרה – לגייס יותר ספונסרים ולהעמיד תקציב ראוי שיכול להפוך את הקבוצה לאיכותית, כזו שתיאבק על ההעפלה לליגת העל לנשים, שהיא גם הליגה הבכירה; הקבוצה השנייה תשחק בליגה הארצית לנשים מתוך מטרה לתת מענה לבנות הסביבה שרוצות להישאר במסגרת הכדורגל וגם לצעירות שרוצות להשתדרג ולקבל במה ובהמשך להתקדם לקבוצה הבכירה יותר.

בעונה הבאה יחליטו באיזו מתכונת הקבוצה תמשיך להתנהל, אם כקבוצה אחת או כשתי קבוצות, כשהמטרה המועדפת היא לחקות את מועדון אס"א תל אביב, שלה קבוצה-בת, דבר שיאפשר למועדון להשביח יותר שחקניות בעתיד.

"בואי לשחק"

מטרת האיחוד העיקרית היא פיתוח תשתיות הנוער והטמעת פרויקט "בואי לשחק", אותו מקדמים בימים אלה המאמן של הקבוצה המאוחדת יוסי בוחבוט ביחד עם הצוות שלו. מטרתו העיקרית של הפרויקט היא הגברת החשיפה של כדורגל הנשים בקריות מתוך השקפה שהפרויקט ישאף לדאוג לרמת מצוינות גם במקצועות הלימוד בבתי הספר. אין ספק שהדבר יקנה בסיס חשוב ואיתן ליצירת מחלקת נוער איכותית לנשים באזור הקריות.

ביום שני ערכה הקבוצה המאוחדת את אימון הפתיחה של העונה באצטדיון החדש בקרית ים, כשהמאמן בוחבוט צפה בשחקניות שתי הקבוצות המאוחדות כדי להתרשם אילו שחקניות ישתלבו בכל אחת מהקבוצות שיתחרו העונה במסגרת הליגה.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות