fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל נשים: מועדון הכדורגל 'קרית ים-ביאליק' מינה מאמנת חדשה

מינוי מרשים למועדון כדורגל נשים 'קרית ים-ביאליק' צירפה את המאמנת נתנאלה חג'ג'. רונה סלם מנהלת הקבוצה: "נתי מקצועית ברמה מטורפת"
בעלת רזומה מרשים, חג'ג'. | צילום: מועדון כדורגל קרית ים-ביאליק
בעלת רזומה מרשים, חג'ג'. | צילום: מועדון כדורגל קרית ים-ביאליק

אחרי פגרת משחקים של יותר מחודש בעקבות הסגר, בקבוצת הנשים של מועדון כדורגל 'קרית ים-ביאליק' מתכוננים לחזרה לליגה.

במהלך הפגרה הקבוצה צירפה מאמנת חדשה, נתנאלה חג'ג'.

חג'ג' בעלת עבר מפואר בתור שחקנית, שכולל אליפויות וייצוג של נבחרת ישראל, בשנים האחרונות עבדה בתור מאמנת במחלקת הנוער של מכבי צור שלום.

היא החלה לשחק כדורגל במסגרת טורנירים בית ספריים, בבית הספר התיכון אורט ביאליק בו למדה. טרם הקמתה של ליגת הנשים בישראל, שיחקה במחוז צפון של ליגת המחוזות.

עם הקמת הליגה, בשנת 1998, הצטרפה חג'ג' למכבי חיפה ושיחקה בשורותיה עד שנת 2003, אז פורקה הקבוצה. חג'ג' נחשבה לשחקנית מרכזית בחיפה וזכתה עם המועדון בשתי אליפויות ושלושה גביעים. בעונתה האחרונה בחיפה סיימה כמלכת השערים של הקבוצה עם 18 כיבושים.

חג'ג' השתייכה לסגל נבחרת ישראל מיום הקמתה בשנת 1997 ועד שנת 2002. לזכותה 14 הופעות בנבחרת, בהן כבשה שער אחד.

רונה סלם, מנהלת הקבוצה סיפרה על התקופה האחרונה: "הליגה של הנשים כל תקופת הקורונה והסגרים עשו נזק, הן מבחינת כושר של שחקניות והן מבחינת מחויבות של השחקניות שחלקן בבית עם הילדים, משחקים בוטלו גם בגלל חוסר במגרשים. אומנם אנחנו מתאמנות ויש לנו אישור מאחר ואנחנו בליגה, אבל מרגישים באוויר משהו אחר ולא כמו ימים לפניי הקורונה.

"בקבוצת כדורגל נשים לא פשוט להשיג מאמנים ומעבר, לא כל מאמן יכול לאמן קבוצת נשים. נתי הגיעה אלינו לאחר שהקבוצה הייתה ממש במקום לא טוב והשיקול היה להביא מאמנת והבחירה הייתה מצוינת ובאה לידיי ביטוי. נתי מקצועית ברמה מטורפת, יש לה גישה ובכל אימון שלה אפשר לראות כמה הכדורגל זורם לה בדם.

"היא כחודש וחצי לערך בקבוצה ואני יכולה להגיד שממש יש שינוי ביכולות של השחקניות. היא מסבירה הכל, מראה, מלמדת, אכפתית ועם תשוקה להצלחת הקבוצה, השחקניות מגיעות לאימונים גם בגלל נתי, הסגר אם לומר עשה לנו גם טוב מאחר ואנו מתאמנות ומתחזקות עם שחקניות חדשות שהצטרפו בעקבות נתי.

"קרן קנפו שחקנית עבר של מכבי חיפה נשים והיום היא מאמנת כדורגל עם עבר עשיר בכדורגל נשים, עוד שחקנית חדשה, ענבל אלופי, שגם לה יש עבר עשיר בכדורגל נשים. יש שחקניות כישרוניות שיודעות כדורגל ושואפות להתקדם ובזכות נתי זה אכן קורה. העונה הזאת השתבשה כולה אבל אני מאמינה שלקראת העונה הבאה נגיע יותר טובות ומוכנות לליגה. והשמיים מבחינתנו הם לא הגבול"

 

קרן כנפו | צילום: מועדון הכדורגל 'קרית ים-ביאליק'
קרן כנפו | צילום: מועדון הכדורגל 'קרית ים-ביאליק'

 

רגע לפני שיוצאים מהסגר וחוזרים לשחק, היה לנו חשוב לשאול את נתנאלה כמה שאלות חשובות:

נתנאלה, איך מסתדרים עם כל ההגבלות של הקורונה?

"התקופה הלא שגרתית של הסגרים והבידודים לא פשוטה בכלל. אבל לשמחתי אנחנו קיבלנו אישור שאנחנו יכולות להתאמן למרות שזה לא פשוט, כי כל פעם יש שחקניות שלא מגיעות בעקבות בידודים. בכל זאת השחקניות לא מוותרות ומגיעות במרץ ואנרגיות לכל אימון."

מה המטרות של הקבוצה העונה?

"המטרות של הקבוצה השנה בעקבות כל מה שאנחנו עוברים, זה לגבש את הקבוצה ולתת במה לכל מי שאוהבת לשחק כדורגל, אני הגעתי לקבוצה בעונה הכי משוגעת שיכולה להיות בעקבות נגיף הקורונה. ועכשיו הכי חשוב לי זה שהאווירה בקבוצה תהיה אווירה טובה באימונים, שהשחקניות יגיעו לאימונים בשמחה ובאהבה וברצון ללמוד ולשאוף לכמה שיותר גבוה"

מה דעתך על כדורגל נשים בארץ?

"כדורגל נשים בארץ בהחלט עשה התקדמות עצומה ב-25 שנים האחרונות. אנחנו בדרך הנכונה, יש המון השקעה בכדורגל נשים, יש יותר מודעות, יש המון שחקניות צעירות ומה שהכי מעניין זה שיש שחקניות וותיקות שפרשו ועכשיו הן חוזרות לשחק. כדורגל נשים זה יותר מכדורגל נטו, זה הפך למפגש כמו משפּחה. צריך יותר לשים לב לכדורגל נשים כי יש מה לתת"

איזה טיפ היית נותנת לשחקניות?

"הטיפ שלי לשחקניות זה 'תעשי רק מה שאת אוהבת, אם החלטת להגיע לאימון אז כנראה זה היה חשוב לך! תתאמצי ותשקיעי כי קודם כל זה בשבילך'. וכמובן לא לוותר על מה שאת אוהבת ולא משנה בת כמה את"

משהו לסיום?

"אני רוצה להודות ליוסי בוחבוט ורונה סלם שלא וויתרו עלי ונתנו לי להיות חלק ממועדון שהפך למשפחה וגם לשחקניות על היחס החם מהרגע הראשון"

בנות המעוניינות להיבחן לקבוצה:

אנשי קשר:

יוסי בוחבוט- 054-6446236

רונה- 050-4207888

 

לחדשות ספורט נוספות לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות