fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל נשים: זו הקבוצה הטובה בישראל

קבוצת הנשים של מועדון ספורט קריית גת השלימה עונה נהדרת עם זכייה באליפות ובגביע המדינה. יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, החמיא: "הלב הגדול של השחקניות והניהול המקצועי הולידו קבוצה שהיא אימפריה בכדורגל הנשים בישראל"
זכייה כפולה. קבוצת הנשים בכדורגל של מ. ס. קריית גת צילום: ההתאחדות לכדורגל

קבוצת הנשים של מ. ס. קריית גת, בהדרכת המאמן שאול שדה, רשמה עונה פנטסטית והשלימה דאבל: זכייה באליפות וזכייה בגביע המדינה.

הקבוצה מהדרום סיימה את הליגה במקום הראשון בטבלה עם 45 נקודות (5 נקודות יותר מהשנייה בטבלה, הפועל קטמון ירושלים) ומאזן של 14 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים. הקבוצה גם הבקיעה את כמות השערים הגבוהה ביותר בליגה – 56 כיבושים, לעומת 20 שערים שספגה.

הייתה זו זכייה רביעית ברציפות של קריית גת בתואר האליפות.

הקבוצה גם זכתה בתואר נוסף, אחרי שניצחה בגמר גביע המדינה את מ. כ. רמת השרון, 0:1, משער שהבקיעה דניאלה הלאנה בדקה ה-54.

יו"ר כדורגל הנשים בישראל, יפעת כהן: "ברכות חמות לאלופת המדינה, מועדון ספורט קריית גת, על האליפות השישית ועל זכייה בגביע המדינה. בעונה כל כך מאתגרת, ובצל המלחמה, הצליחה הקבוצה מהדרום לבסס את מעמדה ולשמור על התואר היוקרתי שנה רביעית ברציפות".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: "ברכות לקבוצת הכדורגל מועדון ספורט קריית גת על זכייה מרשימה באליפות המדינה ובגביע המדינה. ההשקעה, הניהול, המקצועיות, הכישרון, הלב הגדול של השחקניות, ותמיכה האוהדות והאוהדים הולידו אימפריה של ממש בכדורגל הנשים הישראלי. בהכירי את הנפשות הפועלות במועדון, אין לי ספק שזה רק יוליד רעב גדול עוד יותר להתקדם, להתפתח ולהצליח".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות