fbpx

כדורגל: לקח לה את גביע המדינה, ועכשיו מונה למאמנה

המאמן רן קוז'וק, שרק בשבוע שעבר ניצח עם קבוצתו מכבי פתח תקווה את הפועל באר שבע בגמר גביע המדינה (0:1), מונה כעת למאמנה של באר שבע. קוז'וק: "שמח על האמון בי. מכבי פתח תקווה נמצאת בימים טובות"
אלונה ברקת עם מאמנה החדש של הפועל באר שבע, רן קוז'וק צילום: דוברות הפועל באר שבע

המאמן רן קוז'וק, שרק לפני ימים ספורים הצעיד את מכבי פתח תקווה לזכייה בגביע המדינה אחרי 72 שנה, מונה למאמנה של הקבוצה אותה ניצח בגמר, הפועל באר שבע.

התפנית החדה הזאת התרחשה יממה אחת בלבד לאחר שהמאמן אליניב ברדה, שנחשב לסמל בעיר הדרומית, קיבל הודעה מהבעלים אלונה ברקת, על סיום העסקתו במועדון.

קוז'וק: "אני שמח ונרגש לחתום בהפועל באר שבע ולהתחיל פרק חדש בקריירה. אני רוצה להודות לנשיאת המועדון, אלונה ברקת, על האמון בי. בימים הקרובים נפתח בהכנות לעונה הבאה. אני מאחל שיחד נגיע להישגים".

קוז'וק גם התייחס לפרידה ממכבי פתח תקווה ואמר: "אני עדיין נרגש מהזכייה בגביע המדינה ושמח שזכיתי לחוות את זה עם מועדון נפלא כמו מכבי פתח תקווה. אני רוצה להודות לאבי לוזון על התמיכה והאמון בי לאורך כל הדרך ועל שיתוף הפעולה מצד כל הצוות המקצועי והניהולי. אני גאה בהישג הזה ומודה לאוהדים היקרים שליוו אותנו במעמד הגמר. מכבי פתח תקווה נמצאת בידיים טובות ואני בטוח שראשיה ימשיכו להוביל אותה קדימה".

אלונה ברקת: "אני מברכת את רן על הצטרפותו למועדון ומאחלת לו ולכולנו הצלחה בעונה הקרובה".

במכבי פתח תקווה, קבוצתו של קוז'וק עד לפני דקה וחצי, נפרדו ממנו במילים הבאות: "רן החליט לסיים את עבודתו במועדון ואנו מודים לו על תרומתו ועל הזכייה בגביע המדינה. מאוד רצינו שהוא ימשיך אצלנו, אבל השינוי נכפה עלינו כשרן החליט לצאת לדרך חדשה. מכבי פתח תקווה תמשיך להתנהל בצורה מקצועית ואיכותית ובימים הקרובים ייבחר מאמן חדש לקבוצה".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות