fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: מכבי חיפה שמרה על הפער בפסגה

מכבי חיפה גברה במשחק קצבי ומלהיב על בית"ר ירושלים, 1:2 ושמרה על פער 5 הנקודות משאר יריבותיה. מכבי תל אביב עשתה את שלה וניצחה, מכבי נתניה דוהרת לפלייאוף העליון, אשדוד ממשיכה להפתיע וקריית שמונה רשמה ניצחון ראשון בעידן המאמן החדש-ישן סלובודן דראפיץ'
שחקני מכבי חיפה חוגגים את הניצחון על בית"ר ירושלים צילום: מסך, ערוץ 5

מכבי חיפה גברה בביתה על בית"ר ירושלים, 1:2 ושמרה על פער 5 הנקודות משאר יריבותיה בצמרת הגבוהה.

המשחק היה קצבי, מהיר ועם המון אירועים. כבר בדקה ה-10, עלתה ירושלים ליתרון, אחרי שדנילו אספרייה הוכשל ברחבה והשופט הצביע לעבר הנקודה הלבנה. ירדן שועה דייק, 0:1 לבית"ר.

התשובה של מכבי חיפה הגיעה על סף סיום המחצית הראשונה, כשפרנזי פיירו שבר בצורת ארוכה נטולת שערים והשווה ל-1:1. רגע לפני ההפסקה נותרה בית"ר בעשרה שחקנים לאחר שגרגורי מורוזוב ספג כרטיס צהוב שני והורחק בכרטיס אדום. היה ברור שבמחצית השנייה בית"ר תתקשה לעמוד בלחץ החיפאי, ואכן היתרון המספרי של החיפאים מומש בדקה ה-62 עם שער של צ'רון שרי הנפלא, 1:2. בדקה ה-77 יכלה חיפה להגדיל את יתרונה לאחר שזכתה בכדור עונשין מ-11 מ'. עומר אצילי בעט את הכדור מעל לשער והתוצאה נותרה בעינה.

מכבי תל אביב רשמה ניצחון חלק על נועלת הטבלה, סקציה נס ציונה, 0:2, מצמד שערים של ג'ורג'ה יובאנוביץ' בדקות 32 ו-40.

מכבי נתניה עשתה צעד משמעותי לעבר הפלייאוף העליון אחרי ניצחון ביתי דחוק על הפועל חדרה, 0:1. השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-55 מרגלי פטריק טוואמסי בבעיטת עונשין מדויקת מ-11 מ'.

הפועל תל אביב ממשיכה להסתבך במאבקי התחתית, אחרי הפסד בית למ. ס. אשדוד, 2:1, שמצידה נמצאת חזק בתמונת הפלייאוף העליון.

דווקא האדומים היו אלה שפתחו טוב ובדקה ה-24 עלו ליתרון משער של דן איינבינדר. התגובה של אשדוד הגיעה במחצית השנייה עם צמד שערים של מוגיס זקאריה, שהשווה בדקה ה-47 ל-1:1, ובדקה ה-86 השלים את המהפך בתוצאה. אנטואן קונטה מתל אביב הורחק בכרטיס אדום עמוק בתוספת הזמן.

הפועל עירוני קריית שמונה השיגה ניצחון ראשון בעידן מאמנה החדש-ישן סלובודן דראפיץ', כשגברה בחוץ על בני סכנין, 1:3. איתמור שבירו עם צמד בדקות 9 ו-19 ורועי קהת עם שער בדקה ה-24, היממו את סכנין עם 0:3 מהיר. דור חוגי צימק בדקה ה-44. איהאב גנאיים מסכנין הותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים לאחר שספג בדקה ה-55 כרטיס אדום והורחק למקלחת מוקדמת.

ביום ראשון (26 בפברואר) תארח הפועל ירושלים את הפועל חיפה (שעה 20:15). עבור הירושלמים מדובר במשחק שעשוי להבטיח להם את הכרטיס לפלייאוף העליון, בעוד עבור האדומים מחיפה, זהו משחק ההזדמנות האחרונה להשאיר לעצמם פתח של תקווה לפלייאוף העליון. כל תוצאה מלבד ניצחון, וחניכיו של המאמן רוני לוי, יעבירו את מה שנשאר לסיום העונה במשחקים חסרי חשיבות, מבחינתם כמובן, במסגרת הפלייאוף התחתון.

המחזור יינעל ביום שני, כשהפועל באר שבע תארח את מכבי בני ריינה (שעה 20:30).

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות