fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגות נמוכות: הפסדים לרובי שפירא וצור שלום

ביום שישי נערכו משחקי ליגה ג שומרון ואף קבוצה מהקריות לא הפסידה. לעומתם ביום שני שתי הנציגות של הקריות מליגה א צפון הפסידו והסתבכו בתחתית.
הפסד מאכזב. צילום: הפועל רובי שפירא רשמי
הפסד מאכזב. צילום: הפועל רובי שפירא רשמי

ליגה א צפון:

ביום שני אירחה מכבי צור שלום במגרש הסינטטי בקרית ים את הפועל כפר כנא והפסידה 4:2

מצטיין המשחק גדי מלסה שפרח במשחק לאחר שכבש שלושער אדיר והביא ניצחון לכפר כנא על צור שלום, שאומנם צימקה עם שני שערים אבל זה הספיק ועדיין מסבך אותה במאבקים על  ההישארות בליגה. מאמן קרית אתא חיים לוי בטוח ירצה לשכוח את המשחק הזה, וצור שלום למרות האיחוד עם קרית אתא בתחילת העונה לא מספקת את הסחורה.

 

משחק נוסף שנערך ביום שני הפגיש את הפועל רובי שפירא שאירחה במגרש אתוס בקרית חיים את הפועל כאוכב והפסידה 3:1

כאוכב פתחה נהדר כאשר כבר בדקה העשירית היא הובילה 2-0 מצמד שערים של גבי גורי. רובי הצליחה לחזור למשחק משער של אווגי אסאפה, לאחר טעות קשה של שוער כאוכב. המחצית השניה היתה שקולה ורק בתופסת הזמן קאסן נגר קבע את תוצאת המשחק ניצחון 3:1 לכאוכב.

 

ליגה ג שומרון:

ביום שישי התארחה בית"ר קרית אתא אצל מ.ס כרמל שמארחת את משחקיה במגרש הסינטטי בקרית ים וניצחה3:2

בית"ר קרית אתא השיגה את שלוש הנקודות הראשונות שלה העונה אחרי שגברה בקרב התחתית 2:3 על מ.כ כרמל חיפה שצנחה למקום האחרון בטבלה. רודיאון וורטינצב העלה את המארחת החיפאית ליתרון ראשון כבר בדקה השישית אבל בדקה ה-38, פבל קריבוזובוב השווה בשער עצמי. בדקה ה-56, קרית אתא השיגה את המהפך אחרי ששי דהן כבש בדקה ה-56. בדקה ה-72, דהן חגג צמד עם השער השלישי לזכות האורחת מהקריות. כרמל-חיפה ניסתה לחזור למשחק עם שער מצמק של קיריל בורודקובסקי בדקה ה-89, אך זה היה מעט מאוחר מדי עבורה.

באותו המגרש מיד אחרי המשחק של קרית אתא נערך משחקה של מכבי קרית ים המקומית שגברה על צעירי חיפה בתוצאה 2:1

אחרי מחצית מאופסת הצליחה קרית ים לעלות ליתרון 2:0 מצמד שערים של שובל בלזר לקראת הסיום צימד חלוץ החיפאים חסן אבו עיסא את התוצאה ל2:1 , קרית ים הצליחה לשמור על היתרון לקחה נקודות חשובות במאבקי הצמרת.

משחק נוסף שנערך ביום שישי הוא הדרבי של הקריות בין הפועל קרית חיים להפועל קרית ים שנערך במגרש אתוס בקרית חיים והסתיים בתיקו 1:1. בן זינו העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-12, אבל קרית ים השוותה בדקה ה-79 מרגליי שרון לוי.

 

לחדשות ספורט נוספות לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות