fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': שני שברים ברגל וניתוח לעדן יניב

מזל רע פקד את מכבי צור שלום במשחק הליגה האחרון בדלית אל כרמל. זה החל בפציעה קשה של החלוץ עדן יניב, ששבר את השוק בשני מקומות ופונה לבית חולים, ונמשך בשער עצמי שספגה בסוף תוספת הזמן
שניות אחרי הפציעה הקשה, עדן יניב נאנק מכאבים צילום: חג'אג' רחאל
שניות אחרי הפציעה הקשה, עדן יניב נאנק מכאבים צילום: חג'אג' רחאל

יום שישי קשה עבר על מכבי צור שלום והחלוץ עדן יניב. כבר בדקה ה~15 הגיע יניב למצב הבקעה מול שוער מכבי דלית אל כרמל, שיצא אליו. השוער זינק לרגליו וכתוצאה מהתיקול והנפילה יניב נפצע בצורה קשה מאוד. החלוץ פונה לבית חולים כרמל ושם התברר כי הוא סובל משני שברים בשוק. ביום שני הוא נותח וברור שאת העונה הזו הוא גמר וספק אם יהיה כשיר לתחילת העונה הבאה.
מכבי צור שלום שיחקה טוב בדלית אל כרמל. היא פגשה קבוצה לוחמת, שנאבקת על מקומה בליגה. חניכיו של קובי דנינו לא אפשרו למקומיים להגיע למצבי הבקעה. מנגד מכבי צור שלום הגיעה למספר מצבים, שלא נוצלו, למעט מצב אחד. בדקה ה-27 פסקה השופטת מיתר שמש על בעיטה חופשית לצור שלום מ-25 מ'. הבלם שרון לוי בעט מצוין לחיבורים ולא הותיר שום סיכוי לשוער המקומי. שער יוצא מהכלל.

שניות אחרי הפציעה הקשה, עדן יניב נאנק מכאבים   צילום: חג'אג' רחאל
שניות אחרי הפציעה הקשה, עדן יניב נאנק מכאבים
צילום: חג'אג' רחאל

בהמשך הגיעו שגיא חייט ויובל קרן למצבי הבקעה מצוינים, אך הם החטיאו ומנגד בדקה ה-92, סמוך מאוד לשריקת הסיום, זכתה דלית אל כרמל בכדור קרן. הכדור הורם לרחבה והורחק הצידה שחקן מקומי בעט, יצאה בעיטה לא טובה, לא בכיוון השער, אך מעשה שטן הכדור פגע בפניו של עדן בן חמו וניתז לשער. שער מרגיז שמנע מהקבוצה צבירת שלוש נקודות.
דנינו נשמע מתוסכל מאירועי המשחק: "לא יאמן מה שקרה לנו. גם איבדנו את עדן יניב וגם איבדנו שתי נקודות יקרות. זה מרגיז ומתסכל אבל אין מה לעשות".

בעקבות התיקו ממשיכה צור שלום לשמור על המקום החמישי עם 28 נקודות, שלוש יותר מהפועל חדרה, שמדורגת מאחוריה. משמע, צור שלום פספסה הזדמנות להתרחק עד כדי שבע נקודות מהמקום שממנו לא מגיעים לפלייאוף העליון. היום בשעה 13:30 תארח צור שלום את סוגרת הטבלה הפועל מג'דל כרום. בקבוצה לא מקלים ראש בקבוצה האורחת, שהתחזקה לפני תום מועד העברות ונלחמת על חייה בליגה א'.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות