fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א' צפון: הפועל רובי שפירא ומכבי צור שלום-אתא פתחו עונה

מכבי צור שלום-אתא הפסידה בשני משחקיה הראשונים מול מ.ס טירה ומול מכבי טמרה. רובי ניצחה את מ.ס דבוריה, אך הפסידה לצעירי טייבה
נכנעו לעולה החדשה. שחקני רובי | צילום: הפועל רובי שפירא רשמי
נכנעו לעולה החדשה. שחקני רובי | צילום: הפועל רובי שפירא רשמי

מכבי צור שלום-אתא

בסוף השבוע האחרון יצאה לדרך ליגה א'. מכבי צור שלום-אתא, שתקיים העונה את משחקיה הביתיים באצטדיון החדש בקרית ים אירחה, את המועמדת הבכירה לעלייה מ.ס טירה והפסידה 2:1 (כבש לזכות המארחת: בר שמש).

ביום שלישי נערך המחזור השני בליגה, כאשר צור שלום-אתא התארחה במשחק חוץ קשה אצל עוד מועמדת לעלייה – מכבי טמרה ורשמה הפסד נוסף 1:0.

מכבי טמרה, פתחה את העונה בצורה טובה עם שני ניצחונות של 0:1, כאשר הניצחון על הקבוצה מהקריות היה הניצחון הראשון תחת המאמן החדש, אבי סבג. משה בן לולו כבש בדקה התשיעית. מנגד, צור שלום-אתא, למרות האיחוד שבו תולים תקוות רבות, הקבוצה, בינתיים, מתקשה בליגה.

היום, שישי, 11:30 תארח מכבי צור שלום-אתא את העולה החדשה לליגה, הפועל בני פרדיס, בתקווה לקחת נקודות ליגה ראשונות שיוציאו אותה לדרך חדשה.

הפועל רובי שפירא

הפועל רובי שפירא יצאה במוצאי שבת למשחק בכפר כנא חוץ מול מי שמסתמנת כיורדת ה"בטוחה", מ.ס דבוריה. הקבוצה הצעירה של ענאן פרו שתנסה העונה לא להסתבך במאבקי הישרדות פתחה את העונה ברגל ימין עם ניצחון 2:0 (כבשו לזכות רובי: גל אטיאס, מנאע מחמוד).

ביום שלישי, במחזור השני של הליגה, אירחה הפועל רובי שפירא באתו"ס בקרית חיים את העולה החדשה לליגה צעירי טייבה ואחרי תצוגה חלשה הפסידה 2:0.

היום, שישי, תתארח הפועל רובי שפירא במשחק חוץ אצל הפועל מגדל העמק.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות