fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': מכבי קרית אתא-ביאליק מתחזקת וחוזרת לאימונים מלאים כולל מגע

שחקני עירוני קרית אתא עד השנה החולפת, ליאור דהן ועמית בר, הגישו תביעת פיצויים בגובה של 300 אלף שקלים נגד המועדון בטענה לסיום ההתקשרות איתם באופן חד צדדי
יובל יוסיפוביץ במעמד החתימה | צילום: מכבי צור שלום
יובל יוסיפוביץ במעמד החתימה | צילום: מכבי צור שלום

הקבוצה המאוחדת מכבי קרית אתא-ביאליק ממשיכה להתחזק וצירפה בסוף השבוע שעבר את הבלם אמרי קובלסקי והמגן יובל יוסיפוביץ. במועדון חיפשו זמן רב בלם בכיר שיגיע על חשבונו של הבלם דני אסולין שפרש והפך למאמן, והביעו שביעות רצון מקולבסקי ששיחק בעונה האחרונה בהפועל מגדל העמק.

יוסיפוביץ גדל במכבי חיפה ושיחק בשנים האחרונות בליגה הלאומית במדי הפועל עפולה והפועל כפר סבא ואף עלה עם הפועל איכסל לליגת המשנה, וכעת ישחק בקבוצה המאוחדת.

שחקן נוסף שחתם בקבוצה הוא שלומי סוויד שגדל במחלקת הנוער של מכבי צור שלום ושיחק בעונה החולפת במכבי קרית אתא, וכעת ינסה להרשים בקבוצה המאוחדת.

ביום שלישי השבוע שמחו לשמוע בקבוצה המאוחדת על החלטת ההתאחדות שמאפשרת לחזור לאימונים מלאים כולל מגע. החלטה זו מקרבת את חידוש הליגות הנמוכות (א'-ג') ב-16 באוקטובר.

על פי ההנחיות, השחקנים יוכלו לשוב ולהתאמן עם מגע נחוץ בקפסולות קבועות. עוד נקבע כי המשחקים והאימונים כמובן ייערכו ללא נוכחות קהל, תוך שמירה על מרחק ובידוד מחוץ לכר הדשא בזמן המשחק ו/או האימון והקפדה על שמירה על היגיינה ושימוש בציוד אישי בלבד.

יו״ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון: ״הודות לעבודה מאומצת של ההתאחדות לכדורגל מול משרדי התרבות והספורט והבריאות, יתאפשר לכל השחקנים והשחקניות בליגות החובבניות לחזור לשגרת אימונים מלאה וזאת בשורה משמעותית בדרך לחידוש הליגות. נכפתה על החבורה הנפלאה הזאת שאוהבת את המשחק פגרה של יותר מחמישה חודשים, אבל הם לרגע אחד לא איבדו תקווה. המתנה שלנו לחגים הבאים עלינו לטובה היא חידוש הליגות החובבניות מיד לאחריהם ותקווה לתחילת שנה טובה".

תביעה משפטית

חדשות קצת פחות נעימות בעקבות האיחוד מגיעות מכיוונם של שחקני עירוני קרית אתא עד השנה החולפת, ליאור דהן ועמית בר. השניים הגישו לבית המשפט תביעה נגד המועדון, שבה הם טוענים לסיום ההתקשרות איתם באופן חד צדדי, בשל איחוד הקבוצות ופירוקה של עירוני קרית אתא בהתאחדות.

דהן ובר תובעים את המועדון, באמצעות עורכי הדין מימון פאר וקובי גל, 300 אלף שקלים בגין פיצויי פיטורין , פיצויי הלנת שכר, אי הפרשה לפנסיה ודמי הבראה.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות