fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': דני אסולין מונה למאמן קרית אתא-ביאליק. רובי שפירא מתחזקת

דני אסולין הצטיין בשנים האחרונות בצור שלום וכעת מקבל הזדמנות ראשונה כמאמן הבוגרים. המטרה: להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון
מגן שמאלי מוכשר. דניאל חרמש הצטרף לרובי שפירא | צילום: הפועל רובי שפירא, האתר רשמי
מגן שמאלי מוכשר. דניאל חרמש הצטרף לרובי שפירא | צילום: הפועל רובי שפירא, האתר רשמי

דני אסולין מונה השבוע למאמן קבוצת הכדורגל המאוחדת מכבי קרית אתא-ביאליק. אסולין, ששיחק בשנים האחרונות בצור שלום, זכה לאמון ההנהלה.

דני אסולין שיחק מספר שנים בליגה א' ונחשב לבלם איכותי. בשנים האחרונות הוא הצטיין בצור שלום וכעת מקבל הזדמנות ראשונה כמאמן הבוגרים. ראשי הקבוצה מאמינים כי אסולין יכול להביא עימו את הניסיון והידע הרב שצבר בליגה, כאשר המטרה היא להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון.

הפועל רובי שפירא חיפה ממשיכה להתחזק, וניכר כי היא בונה את עצמה מחדש. המאמן ענאן פרו בונה סגל שמורכב בעיקר מצעירים מוכשרים, שרובם יקבלו הזדמנות לראשונה בליגה א'.

לקבוצה צירפו מספר צעירים שהצטיינו בעונה האחרונה. בשבוע שעבר הצטרף החלוץ תאמר אטרש, 25, ששיחק בשנים האחרונות בבאקה אל-גרבייה, מחנה יהודה ומכבי דליית אל-כרמל. אטרש התייחס לצירופו למועדון: ״שמעתי הרבה דברים טובים על הפועל רובי שפירא חיפה, חיפשתי בית חם ואני מאמין שהגעתי למקום הנכון. בהצלחה לכולנו״.

על העזיבה של באקה אמר אטרש: "אני מעדיף לא לדבר על באקה ומאחל להם בהצלחה. קיבלתי מהם הצעה והיא לא הייתה מספיק טובה. בעיניי, ההצעה הכספית קובעת כמה אתה רצוי".

בנוסף, ביום שלישי צירפו ברובי שפירא את דניאל חרמש ונתן פילצר.

חרמש, 21, הוא מגן שמאלי מוכשר, בוגר מחלקת הנוער של הפועל חיפה. בעונה החולפת שיחק בעירוני קרית אתא ובעירוני נשר. חרמש: ״אני שמח להצטרף למועדון, ומאחל לנו עונה מוצלחת ואדום עולה״.

פילצר, 23, הוא קשר אחורי ששיחק בעברו במכללות בארה״ב. "שמח שהגעתי למועדון, אני לוחם על המגרש ושואף הכי גבוה שאפשר. שיהיה לנו בהצלחה״, אמר פילצר.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות