fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': בן ויצמן עובר לעפולה

שוערה הצעיר של מכבי צור שלום עולה כיתה לליגה הלאומית. שחקנים נוספים מצור שלום מבוקשים בקבוצות אחרות
בן ויצמן
עובר למועדון מסודר ואיכותי. בן ויצמן (צילום: איסר רביץ)
בן ויצמן
עובר למועדון מסודר ואיכותי. בן ויצמן (צילום: איסר רביץ)

בן ויצמן, שוערה השני של מכבי צור שלום, שעשה השנה התקדמות משמעותית בקבוצה, חתם השבוע בהפועל עפולה שעלתה לליגה הלאומית. ויצמן בן ה~21, שיחק בצור שלום בעונה האחרונה עשרה משחקים מלאים, כשהחליף את אלי ברקוביץ' כשזה נפצע, והציג יכולת מצוינת בשער שגרמה לכך שפתח במספר משחקים גם כשברקוביץ' היה כשיר. אומנם גם בעפולה ישמש ויצמן כשוער שני, אך בהתחשב בגילו הצעיר ובכך שבכל זאת מדובר בעלייה לליגה השנייה, לטובת מועדון מסודר ואיכותי, זו בהחלט קפיצת מדרגה עבור ויצמן, שהופך להיות שחקן הייצוא הכי טוב של צור שלום העונה.

בצור שלום בכל מקרה יצטרכו לדאוג לשוער שני, מאחר ושוער הנוער שלומי שפיגל עומד להתגייס בקרוב. ויצמן כנראה לא הולך להיות היחיד שיעזוב את צור שלום הקיץ, אחרי שלא מעט שחקנים של הקבוצה נתנו עונה טובה. אחד המועמדים בעלי סיכוי גבוה לא להישאר בצור שלום, ומי שמחוזר על ידי מספר קבוצות הוא שגיא סבג, שנתן עונה מצוינת. סבג בן ה~22 יכול למצוא את עצמו גם בליגה הלאומית, משם יש לו הצעה מקבוצה אחת, או כשחקן הרכב בקבוצה עם שאיפות עלייה מליגה א' לליגה הלאומית. למרות זאת עדיין יש סיכוי, קטן אומנם, שסבג יישאר בצור שלום לעונה נוספת.

שחקנים נוספים מצור שלום שמחוזרים על די קבוצות אחרות הם, הקשר הצעיר עדן יניב שגם התקדם העונה, המגן אור שלזינגר, וגם הקשר אביב דדו שהגיע בדצמבר מבני אילת, ולקראת סיום העונה הציג יכולת טובה. עופר מזרחי שנכנס בשבוע שעבר לתפקידו כמאמן הקבוצה, צפוי להתחיל בקרוב בשיחות עם שחקנים בקבוצה ומחוצה לה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות