fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: יחזיר את הברק? ברק בכר מונה למאמן מכבי חיפה

עכשיו זה רשמי: ברק בכר מחליף על הקווים את מרקו בלבול, וככל הנראה יביא איתו את הצוות המקצועי מבאר שבע. בכר: "יותר מכל אני מצפה להיפגש עם הקהל הירוק בסמי עופר"
סימן קשר אחורי זר. ברק בכר | צילום: עוז מועלם
סימן קשר אחורי זר. ברק בכר | צילום: עוז מועלם

עכשיו זה סופי ורשמי. ברק בכר מונה למאמן מכבי חיפה. אחרי שבחודשיים האחרונים היו דיבורים על כך שמרקו בלבול לא ימשיך לעונה נוספת בשורות המועדון ושמו של ברק בכר הוזכר פעמים רבות כמועמד המוביל של נישא המועדון יעקב שחר, היום, רביעי, ברק בכר מונה למאמן מכבי חיפה רשמית כשחתם בשורות הקבוצה הירוקה מהכרמל. בכר מגיע עם מטרה ברורה ומוצהרת – לבנות בקיץ קבוצה שתרוץ בעונה הבאה כל הדרך אל האליפות, דבר שהוא עשה שלוש עונות ברציפות עם הפועל באר שבע.

במהלך היום התקיימו פגישות עם הצוות המקצועי של מכבי חיפה במהלך העונה האחרונה – עוזר המאמן פול גרובס ומאמן הכושר נייאל קלארק – כשככל הנראה גם הם יקבלו הודעה שהם לא ממשיכים בשורות המועדון. ברק בכר רוצה להחליף את כל הצוות המקצועי של מכבי חיפה באנשי אמונו שעבדו איתו בבירת הנגב, וככל הנראה יקבל אור ירוק מהבעלים יעקב שחר. בכר אמור למנות את עוזר המאמן גיא צרפתי ומאמן הכושר דרור שמשון. באשר למאמן השוערים בכר מעדיף לראות את גיא ויזינגר על פני מאמן שוערים הנוכחי גיורא אנטמן. דמות נוספת שבכר היה שמח לראות במכבי חיפה הוא המאמן המנטלי ושחקן העבר של מכבי חיפה איתן עזריה.

עם הפיכת מינויו לרשמי, ברק בכר שלח הבוקר הודעה מטעמו לאוהדי הקבוצה, כי הוא יחליף על הקווים בסמי עופר את מרקו בלבול. אחרי ההחתמה אמר: "זהו רגע שמח. החיבור שלי עם המועדון הוא מגיל צעיר וזה מקום מיוחד עבורי. מודה על האמון, מצפה להתחיל ולעבוד, ויותר מכל להיפגש עם הקהל הירוק בסמי עופר".

נשיא המועדון, יעקב שחר: "מרקו בלבול סיים סיבוב שני כמאמן מכבי חיפה. בתקופה זו הצליח מרקו למצב את הקבוצה במקום השני, המקנה השתתפות באירופה ואנו מודים לו על כך. אנו נמצא את הדרך להיפרד ממרקו בהתאם להוראות במצב הקיים. המאמן ברק בכר מקבל היום את המינוי ויוביל את הקבוצה כמאמן ראשי בעונה הבאה. בהצלחה, ברק".

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות