fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: בלם נבחרת הנערים הוחתם במכבי חיפה

יהונתן לייש, בלם נבחרת ישראל עד גיל 17, מתנשא לגובה של 1.93 מ' ונחשב לשחקן מוביל בתפקידו בכדורגל הישראלי. הוא יכול לשחק גם כקשר אחורי
יכול לשחק גם כקשר אחורי. יהונתן לייש | צילום: מכבי חיפה
יכול לשחק גם כקשר אחורי. יהונתן לייש | צילום: מכבי חיפה

מכבי חיפה החתימה לשלוש שנים את יהונתן לייש, בלם נבחרת הנערים, לאחר שנרכש מהפועל רעננה באמצעות סוכנו אדם קידן.

לייש, בלם נבחרת ישראל עד גיל 17, מתנשא לגובה של 1.93 מ' ונחשב לשחקן מוביל בתפקידו בכדורגל הישראלי. הוא יכול לשחק גם כקשר אחורי.

מחלקת  הסקאוטינג של מחלקת הנוער עקבה אחר לייש בשנה החולפת ולאחר שמנהל המחלקה, לואיס ויסנטה מתאו, אישר, הוחלט להביאו למכבי חיפה ולהחתימו.

יהונתן לייש, בלם קבוצת שנתון 2004 של הפועל רעננה עד לאחרונה, מסיים פרק ארוך של שבע עונות בקבוצות הליגה השונות של הפועל רעננה. בעונה האחרונה שיחק לייש ב-22 משחקי ליגה ובשני משחקי גביע. את הופעתו היחידה בנבחרת נערים ב' עשה ב-31 בינואר, במשחק ידידות, שנערך בקיבוץ שפיים ובו נבחרת ישראל ניצחה 2:5 את נבחרת גאורגיה. לייש היה מהשחקנים הבודדים באותו המשחק, שזכה לרשום הופעה מלאה.

מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב: "אנו ממשיכים להשקיע בהבאת השחקנים המובילים בישראל, מתוך מחשבה שאלו יהיו התשתית והעתיד של הקבוצה הבוגרת".

הכדורגל חוזר

חודשיים מאז הקפאת הליגות ואחרי לא מעט ימים של ציפייה, הכדורגל הישראלי חוזר. הממשלה ומשרד הבריאות אישרו את המתווה שהוצע על ידי מינהלת הליגות לכדורגל, ולפיו בסוף חודש מאי ישובו משחקי הכדורגל להתקיים ללא קהל.

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, ויו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, בירכו על אישור המתווה על ידי משרד הבריאות.

על פי המתווה שאושר על ידי משרד הבריאות, יחויבו שחקני הקבוצות לשהות בבידוד ביתי מלא לכל תקופת האימונים והמשחקים למעט הנסיעות לאימונים ומשחקים.

חדשות ספורט נוספות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות