fbpx

טרגדיה: סגן אלוף ישראל וחבר נבחרת ישראל באופניים, נדרס למוות בידי נהג ללא רישיון

גיא תימור (21), נדרס על ידי נהג רכב שנהג ללא רישיון, נמלט מניידת משטרה וחצה צומת באור אדום. בסוף השבוע היה אמור להמריא עם נבחרת ישראל לסבב תחרויות בינלאומי. איגוד האופניים הישראלי: "המומים וכואבים על מותו של גיא בתאונה מיותרת. מקווים שרשויות החוק יטפלו בנהג הפושע"
גיא תימור ז"ל צילום: נמרוד הנגבי ורותם פבר, אתר שוונג

גיא תימור, רוכב נבחרת ישראל באופני מסלול ובאופני כביש, נדרס במהלך אימון בוקר, כאשר נהג, שרכב בפראות בניסיון להימלט מהמשטרה, פגע בו על הכביש. תימור בן ה-21, היה אמור היום לטוס עם נבחרת ישראל לתחרות גרנד פרי בצ'כיה, כחלק מסבב תחרויות בינלאומי. לפי המשטרה, הנהג הפוגע, שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, פגע בתימור בזמן שניסה להימלט משוטרים שכרזו לו לעצור ובמהלך הימלטותו חצה צומת באור אדום.

צחי בויגן, מאמנו של תימור: "אבידה ענקית וכואבת. לא ייאמן איך ברגע אחד נלקח מאיתנו חבר וספורטאי למופת. גיא התחיל לרכב כבר בגיל שמונה ובצבא הוכר כספורטאי מצטיין. איבדנו אדם שכולו נתינה, והדרך הטובה ביותר לראות את זה הייתה בצורה בה רכב: רכיבת אופניים היא לכאורה ספורט אישי, אבל הקבוצתיות משחקת תפקיד משמעותי, וגיא היה תמיד אדם שדאג קודם להישג הקבוצתי לפני ההישג האישי".

גיא תימור ז"ל, ממושב יד נתן, ייצג את ישראל בשנים האחרונות באליפויות אירופה והעולם. רק השנה הוא זכה במדליית כסף באליפות ישראל באופני מסלול וכן במדליית כסף באליפות ישראל באופני כביש עד גיל 23. הוא נחשב רוכב מבטיח מאוד, כאשר שנת 2024 הייתה שנת השיא שלו עד כה.

מאיגוד האופניים בישראל נמסר: "אנו המומים וכואבים את מותו של גיא תימור בעוד תאונה מיותרת. כל קהילת האופניים בישראל משתתפת בצער המשפחה ומועדון IGP. אנו מקווים כי רשויות החוק יטפלו בנהג הפושע על מנת שהמקרה יהווה הרתעה לעתיד. אנו קוראים לרשויות להתחיל ולהשקיע בתשתיות רכיבת אופניים, על מנת למנוע מקרים כאלה בעתיד".

ממשטרת ישראל נמסר: “כוחות משטרת ישראל הוזעקו סמוך לשעה 8:00, למושב רווחה בעקבות דיווח על רכב משתולל שמסכן את הציבור. ניידות שאיתרו את הרכב שנסע בפראות, כרזו לו לעצור בצד הדרך, אך הנהג לא נשמע להוראותיהם והחל להימלט תוך שהוא יוצא לכביש ראשי, שם לפי החשד פגע ברוכב אופניים בשנות ה-20 לחייו שמותו נקבע על ידי צוותי הרפואה, ולאחר מכן המשיך להימלט עד אשר נעצר על ידי השוטרים. מתחקור ראשוני, עולה כי הנהג החשוד בשנות ה-20, נהג לפי החשד תחת השפעת אלכוהול כשהוא ככל הנראה פסול נהיגה. החשוד נעצר להמשך חקירה״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות