fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוזר הביתה: חנן ממן סיכם בהפועל חיפה

כדורגל: על מנת לפנות תקציב לצירופו של הקשר, עידו לוי ייאלץ לעזוב ולא מן הנמנע ששחקנים נוספים יקבלו הודעה דומה בימים הקרובים. מעמדו של סילבס התערער
ייאלץ להתפשר בשכרו בעונה הנוכחית. חנן ממן | צילום: אדריאן הרבשטיין
ייאלץ להתפשר בשכרו בעונה הנוכחית. חנן ממן | צילום: אדריאן הרבשטיין

אחרי שיחות שנמשכו יותר מחודש, הגיע סוף-סוף החיזוק למרכז השדה של הפועל חיפה. חנן ממן חתם וצפוי להשלים את הקאמבק לקדנציה שלישית במועדון נעוריו. אין זה סוד שיואב כץ ניהל בשבועות האחרונים משא ומתן מתיש ומתמשך עם הקשר, כאשר לפי הסיכום מול ממן, הוא ייאלץ להתפשר בשכרו בעונה הנוכחית, אך בעונה הבאה יקבל שדרוג משמעותי.

חנן ממן לא היה בתוכניות המקצועיות של המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה בבית"ר ירושלים והגיע מהבירה לכרמל כשחקן חופשי. ביום רביעי ערך ממן אימון בכורה במדי הפועל חיפה.

על מנת לפנות תקציב לצירוף ממן, קיבל עידו לוי הודעה, כי הוא אינו בתוכניות המקצועיות, ובמועדון מקווים שימצא קבוצה חדשה. שניר טליאס עבר אתמול להפועל איכסאל מהלאומית ולא מן הנמנע ששחקנים נוספים יקבלו הודעה דומה בימים הקרובים, כדי לפנות תקציב, אחרי פתיחת העונה החלשה של הקבוצה שזקוקה לחיזוק.

במועדון מאמינים כי עוד השבוע יגיע חיזוק נוסף גם לעמדת המגן השמאלי וממשיכים לקוות שיהיה זה יהב גורפינקל. לפני כן, יצטרך המגן לפתור את ענייניו מול מכבי חיפה, כשהוא לא מעוניין להאריך בה חוזה שמסתיים בקיץ הבא. מכבי חיפה, מבחינתה, הייתה רוצה להרוויח דמי השבחה על השחקן.

מחר, שבת, 15:00, תצא הפועל חיפה למשחק חוץ באצטדיון היהלום בנתניה מול מכבי נתניה בתקווה לנצח לראשונה העונה.

מעמדו של המאמן חיים סילבס התערער לאחר פתיחת העונה החלשה של הקבוצה שצברה רק נקודה בודדת עד כה. סילבס יקווה לשפר את מצב הקבוצה ולצאת אחרי המשחק לדרך חדשה.

 

חדשות ספורט נוספות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות