fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חג שמח לקרייתים

ראיתם משחק עונה מכריע, שבו רק קבוצה אחת יכולה להשיג את המטרה, אבל בסיומו שתי הקבוצות חגגו? זה קרה ביום שלישי, כשקבוצה חכמה עשתה שיעורי בית והקבוצה השנייה יצאה טמבלית לחלוטין
ישראל פישר צילום: איסר רביץ
חזר לשורות הקרייתים. ישראל פישר (צילום: איסר רביץ)

ביום שלישי יצאה קבוצת הקרייתים למשחק חוץ נגד הפועל ראשון לציון/באר טוביה עם יתרון של שתי נקודות והפרש של שישה שערים על היריבה מהמשחק הראשון של העונה, שהתקיים בקרית חיים לפני שלושה חודשים, והסתיים בניצחון הקרייתים 22:28.

חניכיו של ארז פפו ידעו בוודאות שניצחון או תיקו וגם הפסד של עד חמישה שערים יספיק להם כדי להישאר בליגה. מה קורה במידה והמשחק יסתיים בשש הפרש לטובת היריבה מבאר טוביה? זה אולי נדיר, אבל הנהלת הקרייתים לא לקחה שום סיכון ובדקה היטב את התקנון בסוגיה זו.

אתם בטח מבינים שלאור הפתיח הארוך הדבר הנדיר קרה. באר טוביה ניצחה 18:24. הפרדוקס הוא ש~40 שניות לסיום בתוצאה זו הכדור היה בידיים של באר טוביה, היא יכלה להבקיע ולסגור עניין, אבל מהספסל צעקו לשחקנים לא לזרוק, להחזיק בכדור, כדי לשרוף את השעון עד הסיום. זה בדיוק מה שרצו גם שחקני הקרייתים, שהיו בטוחים שהתוצאה הזו מתאימה להם.

 ישראל פישר  צילום: איסר רביץ
השאיר את הקרייתים בליגה. ישראל פישר (צילום: איסר רביץ)

עם הבאזר נראה באולם רוזנשטיין בראשון לציון מחזה הזוי, שתי הקבוצות פרצו בצהלות של שמחה אדירה, אלה אומרים לאלה: "מה אתם קופצים? אנחנו נשארנו בליגה", ואלה מחזירים להם באותה מטבע. בדיקה קצרה של אנשי המזכירות עם איגוד הכדוריד אישרה את צהלת הקרייתים, שידעו שבמקרה של שוויון בנקודות ובהפרש הפנימי מה שקובע זה הפרש השערים הכללי של השתיים (מאוד הגיוני) ההפרש של הקריתים הוא (-6) 450:444 ושל ראשון/באר טוביה (-25) 464:439.

צריך להדגיש, בשורה התחתונה קבוצת הקרייתים סיימה במקום השישי והבטיחה את הישארותה בליגה הלאומית בכדוריד. היא למעשה סיימה את העונה ושחקניה יכולים להתארגן לנופש השנתי של הקבוצה בראש שקט ולחגוג ליל סדר שמח. ראשון לציון/באר טוביה תשחק במשחקי מבחן ותהיה לה הזדמנות לכפר על החלמאות של אנשי הקבוצה.

על המשחק לא ארחיב, אציין שתי נקודות בולטות. הקרייתים שיחקו רע מאוד במחצית הראשונה, ובעיקר פתחו בצורה זוועתית ~ 3:0, 5:1, 8:3 ו~16:8 בתוםהמחצית הראשונה, תוצאה שממנה הקבוצה יורדת למבחנים. במחצית השנייה הקרייתים שיפרו את משחק ההגנה וצמצמו את הפער לתוצאה הנדרשת מבחינתם עד ההתקפה האחרונה ההזויה של המשחק. הנקודה השנייה שניתן לציין היא הצטיינותו של כוכב הקבוצה, ישראל פישר, שכבש 8 שערים, הרבה יותר משאר השחקנים, כולל את השער האחרון בפנדל 80 שניות לסיום המשחק, שהשאיר את הקבוצה בליגה. עוד נקודה לציון, השוער עומרי שניידר שיחק, אחרי שנעדר מספר חודשים בגלל פציעה בגב. כבשו לזכות הקרייתים: פישר 9, אסף אוקמינסקי וגילי בניטה 2 כ"א, חן קטן, עומר לפידות, ערן רייזלר, יריב רינקוב וגיא כהן 1 כ"א.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות