fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חבל על הכסף

כל שחקן היום הופך לסלב וברגע האמת פשוט מאכזב
אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

המשחק בין ישראל לקפריסין ייחקק בזיכרוני כנקודת שפל ענקית של הכדורגל הישראלי. כבר מתחילת המשחק היה ברור שקבוצה שמשחקת ככה, לא ראויה להיות חלק מהצגת היורו.

דומה שהפועל רעננה ביום טוב, הייתה מפיקה מעצמה יותר מאשר נבחרת הכוכבים הישראלית, ופה כנראה שורש הבעיה. פעם שיחקו בנבחרות פועלים שחורים ושניים שלושה כוכבים.

היום, בעידן הרייטינג ומבול תכניות הפרשנות בספורט, כל שחקן מועצם לדרגת כוכב וסלב, והשד יודע מה, וברגע האמת נותן בדיוק הפוך ממה שמצפים ממנו. אז אולי בכלל, כחומר למחשבה, כדאי לשנות את סוגי האימון והגישה של הנבחרת.

שיחות ממשלה. צ'רקס
שיחות ממשלה. צ'רקס

במקום למנות מאמן לאומי קבוע ותקציב ענק מסביבו כדי לשמוע אחר כך על הכנה נכונה, ותיקון מנטאלי, ועוד כל מיני גיבובים שבסופם דיבורים ורק דיבורים, צריך לקבוע שלנבחרת ישראל יהיה מאמן תורן, מאמן האלופה הישראלית, שייקח את קבוצתו, יחזק אותה וישחק בטורניר כמאמן הנבחרת לכל דבר וענין. הרי חבל על הכסף, ובעיקר על הציפיות של כולנו. מעולם לא קיבלנו בספורט מעט כל כך עבור השקעה גדולה כל כך. מכבי תל אביב מחוזקת עם מאמנה הסרבי. זה בהחלט ייצוג מספיק והולם עבורנו, ויתכן אפילו עם תוצאות יותר טובות. ואם יישאר קצת כסף, פשוט לתת אותו לשייטים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות