fbpx

התיכוניסטית הישראלית שזכתה במדליית זהב באליפות אירופה

המתעמלת האומנותית דניאלה מוניץ (16), זכתה במדליית זהב ובמדליית ארד באליפות אירופה, בהופעתה הראשונה בקריירה בקטגוריה האישית בתחרות בינלאומית. בקטגוריה הקבוצתית, קטפה נבחרת ישראל שתי מדליות, אחת מכסף ואחת מארד. מאמנת נבחרת ישראל: "בימים כאלה, כל הישג בינלאומי הוא מאוד אמוציונלי"
ילדה זהב. דניאלה מוניץ צילום: איגוד ההתעמלות

היא אומנם לא תהיה באולימפיאדה הקרובה בפריס 2024, אבל אין ספק שהיא נחשבת לאחת המועמדות לייצג את ישראל באולימפיאדה הבאה שתיערך בלוס אנג'לס ב-2028. מדובר על המתעמלת הצעירה דניאלה מוניץ (16), שרשמה הישג אדיר כשזכתה במדליית זהב בתרגיל האלות באליפות אירופה בהתעמלות אומנותית שהתקיימה בבודפסט, הונגריה. מוניץ הגיעה למקום הראשון בזכות ציון של 33.400 נקודות. קודם לכן, היא גם זכתה במדליית ארד בתרגיל הכדור עם ציון של 34.250 נקודות. ההישג המבטיח הזה ראוי לציון בעיקר על רקע העובדה שזוהי הופעת בכורה ראשונה של מוניץ בתחרות אישית בזירה הבינלאומית. מוניץ גם העפילה לגמר תרגיל החישוק וסיימה אותו במקום השישי עם ציון של 32.550 נקודות. נציגה ישראלית נוספת, שדווקא כן תהיה באולימפיאדת פריס 2024 היא דריה אטמנוב, שסיימה במקום השביעי בתרגיל החישוק עם 31.350 נקודות.

מוניץ ואטמנוב מלוות על ידי המאמנת הראשית איילת זוסמן, המאמנת ג'ולייטה קנטלופי ועוזרת המאמנת אידה מיירין.

בקטגוריה הקבוצתית, זכתה נבחרת ישראל עם המתעמלות: אופיר שחם, דיאנה סברצוב, הדר פרידמן, רומי פריצקי ושני בקנוב, במקום השני בתרגיל המשולב שהעניק לה את מדליית הכסף עם ציון של 34.600 נקודות ובמקום שלישי בגמר תרגיל החישוקים עם ציון של 38.650 נקודות, שהעניק לה את מדליית הארד.

מאמנת נבחרת ישראל, איילת זוסמן, סיכמה: "אנחנו מאוד גאות במתעמלות ובצוות, שעמדו במשימה בכבוד ובהצלחה. יש קצת אכזבה מכך שלא השגנו את כל מה שרצינו, אבל אנחנו עם הפנים קדימה לתחרות הבאה – גביע העולם שתהיה בקלוז', רומניה, בחודש יולי, וכמובן למשחקים האולימפיים בפריס. יש לנו חודשיים של עבודה וניתן את כל מה שיש לנו כדי להגיע בשיא המוכנות. הזכיות האלה בתקופה הזאת, כשמדינת ישראל חוטפת כל יום טילים ויש פצועים והרוגים, היא מאוד אמוציונלית ולשמוע את ההמנון הלאומי 'התקווה' ולראות את דגל ישראל מתנוסס באולם גורם לנו להתרגשות ולבכי. נעשה הכל כדי להמשיך להביא גאווה למדינה. יש לנו את הצוות הכי טוב והכי מדהים שיש ואני מקווה שההישגים יביאו לכולנו קצת נחת וגאווה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות