fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חיפה: ממן וגורפינקל מועמדים. הרכש החדש גאנם נפצע באימון

הפועל חיפה מעוניינת לצרף לשורותיה מגן שמאלי וקשר. השמות שעל הפרק: יהב גורפינקל וחנן ממן. האם יהיה זה אלמוג בוזגלו שישלם את המחיר?
יחזור ללבוש אדום? ממן. צילום: אדריאן הרבשטיין

יהב גורפינקל וחנן ממן על חשבון בוזגלו?

לאחר הודעת ההתאחדות לכדורגל ביום שני על פתיחת חלון העברות נוסף של עוד חמישה ימים, יעשו בהפועל חיפה מאמצים להתחזק במגן שמאלי וקשר ישראלים. המועמדים המובילים הם יהב גורפינקל שצפוי לעזוב את מכבי חיפה בעקבות צירופו של טאלב טוואטחה וחנן ממן ששוחרר מבית”ר ירושלים. בימים האחרונים ניסו בהפועל חיפה לבחון את ההשלכות הכלכליות של מהלך כזה, על מנת להחתים לפחות אחד משני השחקנים הללו, אך הבעלים יואב כץ הבהיר למאמן חיים סילבס כי “אין סיכוי שיגיע שחקן חדש ללא שחרור של שחקן אחר”.

בעקבות כך הפועל חיפה תנסה בשבועות הקרובים לשחרר שחקן אחד או שניים. מי שעלול לשלם את המחיר הוא אלמוג בוזגלו, כאשר בימים הקרובים תתקבל החלטה סופית לגביו. לא מן הנמנע שמלבד בוזגלו יעזבו שחקנים נוספים.

החלוץ קייס גאנם, שאמור היה לערוך את הופעת הבכורה שלו בהפועל חיפה מול מכבי פתח תקווה עם חידוש ליגת העל, ככל הנראה, יצטרך להמתין. האדומים מהכרמל הודיעו ביום שני כי חלוץ הרכש החדש, שהגיע לפני כשבועיים מהפועל באר שבע, נפצע בברכו במהלך האימון שלשום. על פי הודעת הקבוצה, החלוץ יעבור בימים הקרובים בדיקת MRI בתקווה כי התוצאות יהיו מעודדות.

אם לא הספיקו הצרות בחיפה מתחילת העונה, דווקא כאשר היה נראה שהחלוץ עדן בן בסט חוזר לעניינים ואולי גם לסגל הפועל חיפה, התברר שהשחקן, 34, טרם התאושש מפציעה ישנה ומורכבת והחל בתוכנית שיקום, שלפי גורמים בקבוצה השיקום ככל הנראה תארך כחודש.

חדשות ספורט נוספות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות