fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חיפה חזרה להתאמן. הושג סיכום על הקיצוץ בשכר השחקנים

שכר השחקנים בהפועל חיפה יקוצץ ב-60 אחוז. הזרים של הקבוצה לא מקבלים את מתווה הקיצוץ ומוכנים לקיצוץ של 30 אחוז בלבד. חלקם אף מתנים זאת בחתימה על החוזה לעונה הבאה
הושג סיכום על הקיצוץ בשכר השחקנים. הקבוצה חזרה להתאמן | צילום: הפועל חיפה
הושג סיכום על הקיצוץ בשכר השחקנים. הקבוצה חזרה להתאמן | צילום: הפועל חיפה

בשעה טובה. אחרי משא ומתן שנמשך כחודש, ביום חמישי האחרון הושג סיכום על הקיצוץ בשכר השחקנים בהפועל חיפה עד תום העונה, לנוכח מגפת הקורונה והשלכותיה הקשות על כלכלת העולם בכלל וישראל בפרט.

המתווה הושג בתום מו"מ שניהלו הבעלים יואב כץ והמנכ"ל אורן שטרלינג מול נציגי שחקני הקבוצה. על פי ההסכם, שכר השחקנים יקוצץ ב-60 אחוז.

יואב כץ: "הגענו לסיכום על המתווה, מה שסולל את הדרך לחזרה לאימונים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. אנחנו חוזרים לשגרת אימונים מלאה ונקווה שגם לקיום משחקי הפלייאוף. אני רוצה להודות לראשי מינהלת הליגה שנתנו לנו רוח גבית ותמיכה לאורך התקופה האחרונה".

הזרים מסרבים למתווה

הקפטנים של הקבוצה עדן בן בסט, דור מלול, וגילי ורמוט מסרו בשם השחקנים: "שמחים שהגענו להבנות מול המועדון אחרי תקופה של חוסר ודאות, כאשר טובת המועדון תמיד הייתה לנגד עינינו. אנו מתנצלים על כך שפרטים מהמו"מ פורסמו לתקשורת שלא על דעתנו ולא על דעת המועדון, מה שהקשה על סיומו. שמחים לחזור לאימונים וסופרים את הימים לחזור למשחקי הליגה, וכשיהיה ניתן, למפגש הראשון עם הקהל בסמי עופר".

לעומת השחקנים הישראלים, הזרים של הקבוצה – קווין טאפוקו, יקוב סילבסטר, ניקולה גולאן, יסמין בוריץ' ופרנסיסקו ג'וניור – לא מסכימים למתווה הנוכחי ודורשים קיצוץ במתכונת שונה. ההסכם שנחתם כולל, כאמור, קיצוץ של 60 אחוז בשכר, אולם הזרים מוכנים לקיצוץ של 30 אחוז בלבד. וחלקם אף מבקשים להתנות זאת בחתימה על החוזה לעונה הבאה.

חזרו לכר הדשא

בינתיים הקבוצה שבה להתאמן. לאימון ביום שישי באצטדיון קרית חיים הגיע סגל כמעט מלא. גידי קאניוק וניסו קפילוטו נעדרו בשל סיבות אישיות. בתחילת האימון עברו השחקנים בדיקת חום על ידי איש הצוות הרפואי יוני דנינו. האימון התקיים בשלוש קבוצות.

גידי קאניוק, שהחוזה שלו מסתיים בסוף העונה, לא ימשיך, ככל הנראה, בקבוצה ויחכה להצעה טובה יותר מקבוצה אחרת. נציגו של השחקן פנה לכץ וביקש ממנו לשנות את המתווה, כדי שקאניוק יוכל לצאת לחו"ל, אם תגיע הצעה מתאימה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות