fbpx

הספורטאית שתייצג את ישראל באולימפיאדה נבחרה להוביל קמפיין אופנה

מותג ההלבשה התחתונה ג'ק קובה, ממשיך לתמוך בספורט הישראלי: בחר בשחיינית האומנותית אריאל נשיא, שתייצג את ישראל באולימפיאדה פריז, כשגרירת המותג לקיץ 2024 
קמפיין ראשון בקריירה. אריאל נשיא צילום: יח"צ

רשת ההלבשה התחתונה ג'ק קובה, שתומכת בספורטאיות ישראליות מענפי ספורט שונים תמשיך גם השנה לתמוך בספורט הישראלי ובחרה בשחיינית האומנותית אריאל נשיא, המייצגת את ישראל באולימפיאדת פריז בחודש אוגוסט, כשגרירת המותג לקיץ 2024. במסגרת זו, תוביל נשיא את קמפיין בגדי הים והספורט של רשת ההלבשה התחתונה היוקרתית.

נשיא תמשיך את הקו של ספורטאית הנינג'ה תם שקד, שהובילה את קמפיין הספורט של המותג בשנה שעברה.

הקמפיין של ג'ק קובה בכיכובה של נשיא יעלה בהשקעה של כ-400 אלף ש"ח והוא יכלול פרסום בדיגיטל, בנקודות המכירה ובכל הנכסים הדיגיטלים של המותג.

הבחירה בנשיא הינה חלק מהאסטרטגיה השיווקית של מותג הפרימיום, הבאה לידי ביטוי בשיתופי פעולה לתמיכה בספורטאיות ישראליות.

קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת ג'ק קובה: "כרשת מובילה לנשים, אנו רוצים לחבר את הצרכנית הישראלית לערכי המותג באמצעות החיבור לספורטאיות מובילות ובכך להחדיר מודעות לערכים כמו: מצוינות, העצמה, התמדה והשקעה".

אריאל נשיא: "שחייה אומנותית היא הספורט הנשי ביותר, מהמקום הזה אני מתחברת למותג ג'ק קובה שהליבה שלו היא נשיות מטפחת ומעצימה כל אישה. באופן אישי אני חובבת אופנה ידועה ונשיות נמדדת בעייני גם באיך שאנו מתלבשות, מדברות, דואגות לעצמנו, לגוף ולבריאות שלנו. זהו מכלול שלם של ערכים".

הספורטאית אריאל נשיא (20), היא שחיינית אומנותית בנבחרת ישראל שנבחרה לייצג את ישראל יחד עם שלי בובריצקי באולימפיאדת פריז 2024, בתרגילי הדואט בשחייה אומנותית. המשחקים האולימפיים יהיו בחודש אוגוסט הקרוב (9-10.8). בחורף האחרון קבעה נשיא קריטריון למשחקים האולימפיים באליפות העולם שנערכה בקטאר. לפני כחודש זכתה במקום הראשון בגביע העולם בשחייה אומנותית שנערך בסין, וזהו קמפיין האופנה הראשון שלה.

ג'ק קובה, הינה רשת בוטיקים יוקרתית להלבשה תחתונה המציגה קונספט חדשני בשיק צרפתי ועיצוב יוקרתי, עם דגש על חווית מדידה והתאמה אישית. הרשת מונה 37 בוטיקים מעוצבים, כולל 5 בוטיקים בדיוטי פרי בנתב״ג ובאילת. בבוטיקים ובאתר ניתן למצוא את מיטב הקולקציות האיכותיות, הנוחות והנחשקות, בטרנדים המובילים בעולם בקטגוריות הלבשה תחתונה, מחטבים, פתרונות לחזה ומחשופים, תחתוני מחזור, גרביים וגרביונים, בגדי-ים ובגדי ים מחטבים, קולקציות משי, פיג'מות, בגדי פנאי ואביזרי אופנה.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות